AndroidHealthClinic

Vetverlies en droogtrainen

Arjan1993

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
21%
Beste mensen,
Ik heb een vraag...
Ik word niet droger, waar kan het zoal aan liggen want ik verlies dondersveel vocht en drink genoeg water...
Moet ik misschien mijn voeding nog extra aanpassen weer?

Ik hoor het graag van jullie en jullie ervaringen hoe jullie het voor elkaar krijgen.
Greetz

post je voedingsschema eens en hoeveel cardio doe je?

• Topic Starter Topic Starter
Op moment heb ik hem niet bij de hand maar kan hem hier wel ff snel heenzetten
06:00 4 plakken donkerbruinbrood met kipfilet + banaan
08:00 4 plakken " " kalkoenfilet
10:00 4 plakken " " kalkoenfilet + flesje 500 ml water
12:00 250 gram halfvolle kwark
14:00 4 plakken donkerbruinbrood met kipfilet + 2 mandarijnen + 500 ml water
16:00 4 plakken donkerbruinbrood met kaas + 500 ml water
18:00 Avondeten (wat de pan schaft...meestal 5 aardappelen met groentes en vlees.... of rijst met kip)
19:30 Training
20:15 Supermass shake 300 ml
21:00 slapen

Ik doe meestal na het trainen een kwartier tot halfuur hardlopen of fietsen
Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd?

minder bruin brood eten, je eet nu 20 sneeen brood op een dag, dat zijn heel wat koolhydraten, overigens, neem volkoren/meergranenbrood ipv dat donkerbuine. laat de banaan weg, zit veel suiker in en dat is ook niet echt wat je wil als je vet wil verliezen. magere kwark ipv halfvolle, en pak de kwark voor het slapen gaan ipv om 12 uur, 45min voor je gaat slapen een shake pakken is ook vrij nutteloos, had je die beter bij het opstaan kunnen pakken. verder is je ontbijt veel te weinig, pak daar eens een whey shake met 50-75gram havermout of brinta ofzo. meeste kaas is een en al verzadigd vet het meeste, kun je beter wat pindakaas nemen. pak bij het avondeten eens 2 aardappeltjes minder.

oja, ga eens een fatsoenlijke cardio sessie doen na je krachttrianing, 45 minuten lopen/fietsen op hartslag 140

Laatst bewerkt:
Dankje voor de tips... Zal mn ontbijt wat steviger maken... Maar wat kan ik dan beter pakken ipv bruin brood? Gewoon wit?
Voor de rest eet/drink ik genoeg en goed?

doe je ook cardio?

Vaak hardlopen... Wat is het advies hoevaak ik per week dat het beste kan doen? Na elke training of om de dag?

Ik doe 4x per week 30min na me training.
Je zou ook 's ochtens kunnen hardlopen buiten maar gaat wel tegen staan na een tijdje. (ten minste bij mij)

Okeoke in ieder geval duidelijk dat ik ff beetje vaker lang hard moet lopen maargoed bedankt voor de tips! en heb je nog aanvullingen misschien op de voeding?

Jezus wat een carbs

eet gewoon tonijn en kip in plaats van zoveel brood, of rijst oid.

Volkoren brood dus, geen wit.

Om af te vallen moet je minder calorieen innemen dan dat je verbruikt

En varieer wat meer in je carbs, bv havermout 's morgens i.p.v brood

Dankje voor de tips... Zal mn ontbijt wat steviger maken... Maar wat kan ik dan beter pakken ipv bruin brood? Gewoon wit?

neen, witbrood is nog slechter als bruin brood, beter ga je meer kip/tonijn/mager vlees eten op minder brood. je kans eens proberen je vlees op rijstewafels te eten, erg droog, maar veel beter dan al dat brood.

ik weet niet of jij genoeg eet/drinkt. dit kun je zelf berekenen door je verbruik uit te rekenen met behulp van stickys op dit forum en vervolgens je dagelijkse voeding op te schrijven en mbv een site als voedingswaardetabel.nl berekenen wat je binnen krijgt. dan kan je kijken hoeveel kcal je op een dag eet en dit naar boven of onder aanpassen indien nodig.

maarja als ik jou was sowieso cardioen 4-5 keer per week !

Oke... nou ik weet eerst genoeg... in ieder geval bedankt en zal er iets aan veranderen...

Je doet aan training en eet geen eiwitten?.. Klinkt me nogal raar? :S Of licht dat aan mij

Volkoren brood, vermijd wit. En zoals TheApprentice zegt, kan je varieren door 's ochtends brinta of havermout te eten.
Je doet aan training en eet geen eiwitten?.. Klinkt me nogal raar? :S Of licht dat aan mij
:roflol:

Laatst bewerkt:
eiwitten zijn overrated.
drink je eigen jizz voor de betere gains.

Jawel eet na mn training wel eiwitten, neem meestal een protein 85 of supermass shake van mdy. Verschild per dag de ene x een 300 ml shake de andere dag een halve bak kwark.... Ik ben vanaf vandaag 's morgens een bak met brinta aan het eten.... En in mn voeding overdag eet ik nu 12 plakken brood ipv 20 en neem meer eiwitten binnen....

Terug
Naar boven