XXL Nutrition

vetverlies op verschillende plaatsen

martijn11

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik zal eerst een paar gegevens geven. Ik weeg op het moment 76,5 KG, ik woog eerst ongeveer 93 KG. Mijn lengte is 175cm, mijn vetpercentage weet ik niet, en ik ben 17 jaar Ik heb een vraag over wat ik nou precies moet eten voor en na krachttraining.

Dus wat zou ik moeten eten na krachtraining, ik ben nu een half jaar aan het trainen. Ik doe eigenlijk alleen trainen maar ik houd me niet echt aan een eetschema. Mijn vrienden wel, en daar zie je ook sneller en beter resultaat. Mijn probleem is dat ik savonds nog teveel eet, en dat ik een manier moet vinden om dit te minderen.
Dus ik zou graag wat suggesties van jullie horen wat ik in mijn eetschema moet verwerken om minder vet te krijgen op onderbuik, de zij, en achterste.

Ik hoop dat ik een paar goede suggesties zal krijgen :)

Alvast bedankt

martijn11

1) Vraag: Heb je ook maar enig research zelf gedaan?
2) Hoe kunen we zeggen wat beter kan, als je niets eens post wat je nu eet en hoe je training eruit ziet ....

vet bij je onderbuik krijg je niet weg door andere dingen te eten, Cardio.

• Topic Starter Topic Starter
1) Vraag: Heb je ook maar enig research zelf gedaan?
2) Hoe kunen we zeggen wat beter kan, als je niets eens post wat je nu eet en hoe je training eruit ziet ....

Ik zal wat meer info geven.

Ik eet ongeveer volgende

7 - 9 : 2 botherhammen met hagelslag
10 - 13 : 4 botherhammen, 2 met kaas, 2 met pindakaas
13 - 17 : 2 botherhammen met hagelslag
17 - 19 : warm eten, verschilt per keer
19 - 22 : weer 2 botherhammen, of iets anders

Soms komt op de plaats van de botherhammen iets anders.

Ik doe zelf al 2 keer in de week buiten rennen, 7 km - 40 minuten

Tijdens mijn training doe ik
borst - biceps/triceps
schouders - rug - triceps/biceps

als u meer informatie nodig heeft, zeg het maar

alvast bedankt

vet bij je onderbuik krijg je niet weg door andere dingen te eten, Cardio.

Je kan zoveel cardio doen als je wil, maar als je op of boven je onderhoud blijft eten val je niet af.

In eerste instantie moet je voeding dus correct zijn, in deze sectie zijn sticky´s met betrekking tot vetverlies zou deze even lezen.

Je kan zoveel cardio doen als je wil, maar als je op of boven je onderhoud blijft eten val je niet af.

In eerste instantie moet je voeding dus correct zijn, in deze sectie zijn sticky´s met betrekking tot vetverlies zou deze even lezen.

ok, ik ga die stickies eens zoeken

Hij zegt
Dus ik zou graag wat suggesties van jullie horen wat ik in mijn eetschema moet verwerken om minder vet te krijgen op onderbuik, de zij, en achterste.

Daar bedoeld ie dus mee dat hij z'n eetschema aanpast, maar daar verlies je geen vet mee of wel dan ?:o
Dan moet je dus cardio doen, erbij.

Hij zegt

Daar bedoeld ie dus mee dat hij z'n eetschema aanpast, maar daar verlies je geen vet mee of wel dan ?:o
Dan moet je dus cardio doen, erbij.

Dat zeg ik toch. :) Hij wil zijn eetschema aanpassen om af te vallen. Het doen van cardio impliceert niet dat je gelijk afvalt. Je kan nog steeds op/boven of net onder onderhoud zitten waardoor hij afvalt, maar het proces wel te traag gaat. Waardoor hij gedemotiveerd kan geraken. Vandaar mijn links, dan weet die precies hoe en wat hij moet eten. En kan die zich gelijk ook verdiepen in cardio.

Dat zeg ik toch. :) Hij wil zijn eetschema aanpassen om af te vallen. Het doen van cardio impliceert niet dat je gelijk afvalt. Je kan nog steeds op/boven of net onder onderhoud zitten waardoor hij afvalt, maar het proces wel te traag gaat. Waardoor hij gedemotiveerd kan geraken. Vandaar mijn links, dan weet die precies hoe en wat hij moet eten. En kan die zich gelijk ook verdiepen in cardio.

ja ik ben er goed mee bezig, danke

Terug
Naar boven