MuscleMeat

Vial test-e helemaal open gegaan. Nu weg gooien of niet?

Iedereen kan een "harm reduction" bedrijf opstarten, en er bestaan geen AAS/PED-consultants voor het leger; bewijs me het tegendeel door me 1 vacature daarvoor te vinden.

Laat me maar wat echte kwalificaties zien, diploma's, publicaties, iets. ;)
Steroid Witness - Croslands

Dit is zijn site ook heeft hij verschillende youtube vids over verschillende aas etc.

Noem me eens 1 bekende guru met diplomas :roflol: 20jaar + ervaring > diplomas als je zijn docus gezien had dacht je wel anders.

Steroid Witness - Croslands

Dit is zijn site ook heeft hij verschillende youtube vids over verschillende aas etc.

Noem me eens 1 bekende guru met diplomas :roflol: 20jaar + ervaring > diplomas als je zijn docus gezien had dacht je wel anders.
Wow, hij heeft youtube video's!!!! Wat een niveau weer.

Dat is trouwens de minst indrukwekkende website die ik ooit heb gezien, staat 0 info op, alleen een hoop gelul marketingbullshit waar sommige mensen kennelijk overduidelijk intrappen.

Zou voor dat geld geen risico nemen en gewoon een nieuwtje gebruiken.

• Like
Waarderingen: Vonk
Als je gewoon direct alles met spuitjes in een andere lege vial spuit, dan zal het allemaal wel goed zitten.
Maar dat is nu een beetje te laat denk ik.
Zolang je geen delen hebt aangeraakt die aan de binnenkant van d vial horen en je hebt m meteen weer nauwkeurig dicht gedaan, dan denk ik sowieso niet dat het al vervuilt zal zijn.
Dan zou elke naald die je in je steekt ook vervuild moeten zijn omdat het in aanraking met de lucht is gekomen.

sjonge jonge waar hebben we het over een paar tientjes. gewoon wegflikkeren risico niet waard. maar dat is mijn mening.

ga je serieus risicos lopen voor die paar tientjes...

als ze mij aanraden het in de oven te doen vanwege het risico op bacterien ging hij al gewoon de prullenbak in, we praten hier over iets dat je in je lichaam spuit van 35/40 euro geen 1000

• Topic Starter Topic Starter
Als je gewoon direct alles met spuitjes in een andere lege vial spuit, dan zal het allemaal wel goed zitten.
Maar dat is nu een beetje te laat denk ik.
Zolang je geen delen hebt aangeraakt die aan de binnenkant van d vial horen en je hebt m meteen weer nauwkeurig dicht gedaan, dan denk ik sowieso niet dat het al vervuilt zal zijn.
Dan zou elke naald die je in je steekt ook vervuild moeten zijn omdat het in aanraking met de lucht is gekomen.

Ja precies, de vial is 3 seconden open geweest.. maar ik heb hiervoor een tijd ampulles geïnjecteerd en daarbij is ook nooit iets mis gegaan, en daarbij loop ik bij elke injectie het risico dat het mis gaat omdat ik hem open breek.

ga je serieus risicos lopen voor die paar tientjes...

als ze mij aanraden het in de oven te doen vanwege het risico op bacterien ging hij al gewoon de prullenbak in, we praten hier over iets dat je in je lichaam spuit van 35/40 euro geen 1000

Ja daar heb je gelijk in, maar ik heb voorheen ampulles gebruikt en dat komt in feite op hetzelfde neer qua blootstelling aan bacterieen als je de ampulles openbreekt, daarom vroeg ik het me toch af.

Zoals bro @bob k zegt, 2 minuten in de oven op 100gr in een vial. Problemen opgelost, wel even laten afkoelen voor je net zo enthousiast je inject gaat zetten, als dat je die (overigens slecht gefabriceerde) vial opentrok..

Zoals bro @bob k zegt, 2 minuten in de oven op 100gr in een vial. Problemen opgelost, wel even laten afkoelen voor je net zo enthousiast je inject gaat zetten, als dat je die (overigens slecht gefabriceerde) vial opentrok..

Haha ja bedankt voor de tip :p

Maar 2 minuten moet dus genoeg zijn?

Als je iets steriel wilt maken moet dat wel langer ja. Met een autoclaaf wordt een kwartier gehanteerd met 121 graden (met stoom, en wordt ook niet voor olie gebruikt). In een oven met alleen lucht zal het in ieder geval dus wat langer moeten zijn.

Ik zou me er persoonlijk niet al te druk om maken, olie met benzylalcohol is verre van een goede habitat voor schimmels/bacteriën. Korte blootstelling aan lucht is echt niet zo boeiend.

Laatst bewerkt:
Ik zou me er persoonlijk niet al te druk om maken, olie met benzylalcohol is verre van een goede habitat voor schimmels/bacteriën. Korte blootstelling aan lucht is echt niet zo boeiend.

Ja het is inderdaad niet iets om je druk over te maken. Ik heb een tijd lang 60ML flesjes van plastic van een source gekregen met een schroefdop. Die maakte je dan dus open en transferde je de olie dan in vials, maar de hele tijd is dat flesje dan open.

Jongens is gewoon ugl lab weet niet of julie n beetje bekendt zijn met hoe dat gemaakt woord.
Maar daar is niks high tech en super steriel aan hahaha gewoon in n andere vial spuiten en klaar good to go. En koelkast nog nooit zoiets doms geleezen.

Jongens is gewoon ugl lab weet niet of julie n beetje bekendt zijn met hoe dat gemaakt woord.
Maar daar is niks high tech en super steriel aan hahaha gewoon in n andere vial spuiten en klaar good to go. En koelkast nog nooit zoiets doms geleezen.

ik wel na jouw fantastische comment

Terug
Naar boven