Fitness Seller

vibratone->bullshit?

Beginnerdude

Novice
Waardering
0
hallo,

Ik heb onlangs voor mijn b-day een vibratone gordel gehad van mijn beste vriendin. wat een cadeau om te geven voor een b-day ook:omaar swat. werkt dit effectief of is dit gewoon bullshit? ik heb gelezen dat plaatselijk vet verbranden een mythe is. moet ik het dan gewoon wegsmijten of heeft het nog enige werkende waarde?

het zou plaatselijk vet verbranden door vlugge vibraties...

het ligt nu in mijn kast omdat ik niet geloof in plaatselijke vetverbranding, maar ik was toch es curieus:p

HAhaha,

Je kan hem gebruiken om te verkopen op marktplaats. :P
Is allemaal troep joh

Je kan hem ook in je ars stoppen of in de gleuf van je vriendin. Misschien dat het lekker is die vibraties :D

Als het echt zo goed werkte zouden we hier allemaal wel zitten 'vibreren' tot een lager vetpercentage in plaats van te 'cutten':p denk je niet?

:bow2:bow for the almighty vibratone you infidels
:evil2:

computer_says_no.jpg

ik zou het proberen en voor mezelf beslissen of het werkt
..als je hem toch al hebt..

het help heel lichtjes je spieren wat aan te spannen en je zult wat vocht verliezen (denk aan saunabelt) ook zoon tellsell product maar dat is tijdelijk drink wat en het zit er zo weer bij maar ik zo idd ook gewoon zelf dat ding is een paar keer flink lang omdoen 1 je vriendin vind het wel zo leuk als ze ziet dat je het gebruikt ;) en 2 wie weet mischien heeft het op heel lange duur tog wel effect :P

Je moet niet zo kijken naar 'wat' je precies hebt gekregen, maar naar de 'echte reden' , de reden 'waarom' ze je dit geeft. Misschien wil ze je gewoon subtiel aansporen om af te vallen? : D

Terug
Naar boven