AndroidHealthClinic

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je dat die mensen daar niet geconfronteerd worden? Natuurlijk wel !! wat denk jij? En ik vind het terecht dat die mensen geconfronteerd worden ! want doordat wij in zo'n leuk links collectief landje wonen, moeten wij (de niet te dikke, gezonde mensen) ondanks dat we er bijna geen gebruik van maken, méér ziektekosten betalen elk jaar omdat zij vaker gebruik moeten maken van de zorg omdat ze in een hoger risicogroep zitten.

Owja tuurlijk! Die dieetprogramma's op sbs zijn er ook omdat ze die dikke mensen er niet mee willen confronteren zeker? ;)

Het feit is gewoon: je wijkt af van de door de gemiddelde mens bepaalde beeld over hoe een gezond/normaal iemand eruit ziet en omdat je daar (ver) van afwijkt zul je daarom (en dat wist je van te voren al) over het algemeen negatief mee worden geconfronteerd, live with it ! En loop niet te piepen als mensen negatieve uitlatingen doen over je fysiek, zélfs op een bodybuilding board. Want meer dan 80% van de mensen hier zijn,ookal denk je dat de naam het wel aangeeft, niet eens echte "bodybuilders".

Mee eens! Goede post :thumb:

Ik vind het raar dat er kritiek is op de vrouwen die 1 en 2 zijn geworden bij het NK.

Het is hier een bodybuild en fitness forum en deze personen hebben een nette prestatie neergezet.

Naar mijn mening kan je er als mede lid dan ook geen kritiek op hebben als je ook lid bent van dit forum. Bovendien is het altijd knap als je een NK wint of bij de top 3 komt. In wat voor sport dan ook.

Het zou ook niet slecht zijn omwat netter te praten over de 2 dames want afgezien van hun prestaties zijn het ook mede forumgebruikers waar zo makkelijk over wordt geoordeeld. Oordelen is altijd makkelijk.

Vind de kritiek die ik over hun lees maar weinig opbouwend of positief.

Vind het leuker om te lezen over wat ze willen bereiken. Of vergelijkingen met buitenlandse kampioenen etc.

Vind het ook zonde van de energie eigenlijk om nog te reageren op die negatieve reacties. Ik snap ook niet dat er nog op wordt ingegaan. Daardoor wordt het alleen maar negatiever.

Uit de reacties van 1 van de dames lijkt hetwel of ze zich moet verdedigen en verantwoorden.

Tegen haar zou ik willen zeggen: je prestatie zegt me meer dan genoeg.
Iemand die op 24 jarige leeftijd bij een NK tweede wordt, heeft bewezen discipline en doorzettingsvermogen te hebben omdat te kunnen bereiken.

Dus vind het een beetje ljammer dat bepaalde reacties zo moeten zijn dat ze zich bijna moet verdedigen.

Zonde... en eigenlijk het reageren van hun kant niet waard.

Gefeliciteerd beide met de prestaties en veel succes verder.

Ik vind het raar dat er kritiek is op de vrouwen die 1 en 2 zijn geworden bij het NK.

Het is hier een bodybuild en fitness forum en deze personen hebben een nette prestatie neergezet.

Naar mijn mening kan je er als mede lid dan ook geen kritiek op hebben als je ook lid bent van dit forum. Bovendien is het altijd knap als je een NK wint of bij de top 3 komt. In wat voor sport dan ook.

Het zou ook niet slecht zijn omwat netter te praten over de 2 dames want afgezien van hun prestaties zijn het ook mede forumgebruikers waar zo makkelijk over wordt geoordeeld. Oordelen is altijd makkelijk.

Vind de kritiek die ik over hun lees maar weinig opbouwend of positief.

Vind het leuker om te lezen over wat ze willen bereiken. Of vergelijkingen met buitenlandse kampioenen etc.

Vind het ook zonde van de energie eigenlijk om nog te reageren op die negatieve reacties. Ik snap ook niet dat er nog op wordt ingegaan. Daardoor wordt het alleen maar negatiever.

Uit de reacties van 1 van de dames lijkt hetwel of ze zich moet verdedigen en verantwoorden.

Tegen haar zou ik willen zeggen: je prestatie zegt me meer dan genoeg.
Iemand die op 24 jarige leeftijd bij een NK tweede wordt, heeft bewezen discipline en doorzettingsvermogen te hebben omdat te kunnen bereiken.

Dus vind het een beetje ljammer dat bepaalde reacties zo moeten zijn dat ze zich bijna moet verdedigen.

Zonde... en eigenlijk het reageren van hun kant niet waard.

Gefeliciteerd beide met de prestaties en veel succes verder.

Goed gezegd.
Aimee heb ik nog niet ontmoet of meegepraat maar ze zag er fantastisch uit op het podium
Met Saskia heb ik wel een paar keer mee gepraat en ik vind naast haar prachtprestatie en mooie fysiek vind ik haar ook toffe meid (ze is alleen wat aan de kleine kant hé :D Waffles)

Man oh man, het zou een keer niet over gaan over gebruik bij vrouwelijke bodybuilders. Kijk eens naar de uitspraken van Es, Morgan en EricR... dat is waar het om gaat! En ja, ik zeg in het filmpje dat vrouwelijkheid onder de female BBsters belangrijk is en dat is iets wat Sas en ik duidelijk op het podium laten zien.

Maar degene die zo moeten lachen om het filmpje.... lach maar!! Ik zeg altijd maar.. wie het laatst lacht, lacht het best!

VROUWELIJKHEID? HAHAHAHAHAHA

No offence, maar daar is niks meer van over.

Heb me al eens eerder kritisch uitgelaten tegenover Aimee, wat me door haar niet in dank is afgenomen. Kan het topic zo even niet vinden.

De discipline, inzet, houding, professionaliteit van deze vrouwen, daar kan menig man (bodybuilder) nog wat van leren. Maar de klitpiemol tussen deze dames beide benen kan ook menig man nog wat van leren.

Ik snap werkelijk waar niet waarom een vrouw haar vrouwelijkheid wil inleveren. Menig vrouw laat haar borsten vergroten, lippen opvullen, haarextensions aanbrengen. Dit alles om de vrouwelijke eigenschappen nog meer te benadrukken. (ook daar is vaak de noodzaak niet aanwezig)

Vrouwen die vervolgens er alles aan doen om er mannelijk uit te willen zien krijg ik toch rare gevoelens bij. Lesbisch? Afgunst (richting de man)? Ik snap het gewoonweg niet.

Aimee, brand me eens tot de grond toe af en leg je publiek eens uit waarom? En kom me nu niet aanzetten met het: "Jullie coïtusistische mannen hebben een heel negatief verwachtingspatroon van hoe een vrouw eruit moet zien."

Het zou nog mooier zijn wanneer ze natural de nederlandse top behalen. (Maar dat kan tegenwoordig helaas niet meer)

Waarom zou ik het nog uitleggen?? Diegene die er nu alsnog over beginnen te zeiken, WILLEN het gewoon niet snappen. Ik wil geen man zijn en ik ben ook niet lesbisch, ik vind het gewoon mooi! KLAAR! Smaken verschillen nu eenmaal. En houd er nu eens over op, want ik ben dat gezeik echt spuugzat!

Waarom zou ik het nog uitleggen?? Diegene die er nu alsnog over beginnen te zeiken, WILLEN het gewoon niet snappen. Ik wil geen man zijn en ik ben ook niet lesbisch, ik vind het gewoon mooi! KLAAR! Smaken verschillen nu eenmaal. En houd er nu eens over op, want ik ben dat gezeik echt spuugzat!

Aimee, probeer er boven te staan joh! Ga gewoon voor jouw doelen en voor wat JIJ mooi vind. **** de rest! :thumb:

hi aimee en saskia jullie zijn mooie dames
en zijn een aanwinst voor de nederlandse sport
ga zo door dames

Vrouwen. train nou lekker gewoon alleen billen en benen, neem een mok hete chocolade melk, blijf lekker thuis, en zorg dat je hardwerkende man een proteine rijke maaltijd voorgeschoteld krijgt als hij thuis komt van een zware training.

index.php?action=dlattach;topic=149430.jpg

Laatst bewerkt:
Heb me al eens eerder kritisch uitgelaten tegenover Aimee, wat me door haar niet in dank is afgenomen. Kan het topic zo even niet vinden.

De discipline, inzet, houding, professionaliteit van deze vrouwen, daar kan menig man (bodybuilder) nog wat van leren. Maar de klitpiemol tussen deze dames beide benen kan ook menig man nog wat van leren.

Ik snap werkelijk waar niet waarom een vrouw haar vrouwelijkheid wil inleveren. Menig vrouw laat haar borsten vergroten, lippen opvullen, haarextensions aanbrengen. Dit alles om de vrouwelijke eigenschappen nog meer te benadrukken. (ook daar is vaak de noodzaak niet aanwezig)

Vrouwen die vervolgens er alles aan doen om er mannelijk uit te willen zien krijg ik toch rare gevoelens bij. Lesbisch? Afgunst (richting de man)? Ik snap het gewoonweg niet.

Aimee, brand me eens tot de grond toe af en leg je publiek eens uit waarom? En kom me nu niet aanzetten met het: "Jullie coïtusistische mannen hebben een heel negatief verwachtingspatroon van hoe een vrouw eruit moet zien."
:thumbup:

Daar valt niks aan uit te leggen, kwestie van smaak. Daar kan je heel lang over discuseren en dan kom je er nog niet uit.

Hele goede fysieken, verdienen een hoop respect.

De nadruk wordt dan wel meer gelegd op het vrouwelijke, alleen dat zie en hoor je er niet vanaf. Ik vind vooral de donkere veel weg hebben van een kerel.

Maargoed, hun keuze!:)

@ Aimee: Metroseksueeldan?

Bekrompenheid kent geen tijd.

Jij vindt dus wel dat er nog sprake van vrouwelijkheid is eric?

Jij vindt dus wel dat er nog sprake van vrouwelijkheid is eric?

Boeit het? Maar als dat de vraag is, ja. Ik heb Saskia regelmatig zien trainen bij Kneets en er is nog sprake van vrouwelijkheid. Natuurlijk komt een gespierde vrouw anders over dan het standaardbeeld hebben van vrouwen, maar als BB-er mag ik toch aannemen dat de meesten hier wel buiten standaardkader kunnen stappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven