XXL Nutrition

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
blablablabla blablablablabla blabla.....

miljaar seg bende kinderen,

uitpraken zoals; ik vind ze nu niet mooi meer... ja en dan ben jij zo een knap gastje dan....

ze hebben een mooie prestatie geleverd en we gaan daar nog veel van horen;)

tip voor aimee; ik denk dat je je haar blond moet kleuren....dan ga je misschien wat neukbaarder zijn waha :D
grtz, kleine

Dat wil ik maar net zeggen!
Toen ik Lanah evers zag en haar om een interview vroeg dacht ik....
Heel eerlijk mooie meid.. zal we alleen in de sportschool hangen..
WRONG: Docent WISKUNDE...

Kijk dat is het vervelende van topsport.
Of ergens goed in zijn, 98% van de mens kan dat niet hebben en gaat dan opmerkingen plaatsen of misgunnen.

Ik zit op me werk tegenover iemand die rijd paard.
Het interesseerd me eingelijk geen drol.
Maar ik zal nooit zeggen nou ik vind het een k.t sport.
Waarom omdat het haar goed doet.. haar gelukkig maakt wie ben ik om daar een opmerking over te plaatsen of haar een rot gevoel te geven.

Daarintegen verwacht ik hetzelfde van haar.

Bepaalde dingen zijn een feit:
Vrouwenbodybuilding - stemverandering, kaaklijn...meer spieren...

ALS IEMAND DAARVOOR KIEST EN JE ZIT IN HETZELFDE SCHUITJE
Elke member hier is een bb member PUNT
RESPECTEER... LEEF EN LAAT LEVEN............

De mensen die hun gal spugen over atleten hier op dit forum, missen denk ik zelf de belangstelling... train hard kom on stage.. Kunnen jullie dat ?

WORD...

Je zegt het ook nog duidelijk en helder..!!

ik heb ooit nog eens foto's gezien van Aimee toen ze net begon met trainen.
You've come a looooong way baby :thumbup:

Van Saskia heb ik alleen maar foto's in wedstrijdshape gezien dus ik ga ervan uit dat ze zo geboren is. :D

Leuke video hoor. En knap van Aimee dat ze na een aantal weken wedstrijddieet nog iets aardigs kan zeggen terwijl ze zojuist tweede is geworden. :D

Grappig.. als wij BB-ers (sommige meer BB-ers dan anderen) het al niet eens zijn met elkaar hoe moet de 'buitenwereld' al dan niet naar ons kijken?

Bodybuildingtechnisch gezien een prachtig fysiek.. of ik het mooi of vrouwelijk vind.. tsja.. lekker belangrijk.. het is hier geen datingsite dus dat zal jullie niet veel interesseren al moet ik zeggen dat je daar gewoon je mening over mag geven.. als je elkaar maar blijft respecteren en in hun waarde laat.. velen van jullie zullen mij ook mischien lelijk vinden of irritant or whatever.. we kunnen niet de hele wereld 'pleasen' ... als je zelf maar goed in je vel zit en gelukkig bent zeg ik dan maar altijd...

EDIT. Ik vind jullie beiden een prachtig fysiek hebben.. dat was niet helemaal duidelijk in mijn post.. bij deze dus... en uiteraard.. niks anders dan respect.

Ach ja...... ik ben gewoon gelukkig, misschien is het voor mij daarom makkelijk om anderen te respecteren, ze zeggen weleens dat je dat niet lukt voor je dat bij jezelf kunt......

Is wel een leuk topic geworden... ga vragen om nog een uitzending, wist niet dat wij zoveel los konden maken bij mensen.:D

Nou mensen, hou het rustig hier en laten wij onder elkaar gewoon samen van deze sport genieten, zou wel tof zijn. ;)

cool, heel veel respect voor wat jullie bereikt hebben met jullie fysiek.

Ach ja...... ik ben gewoon gelukkig, misschien is het voor mij daarom makkelijk om anderen te respecteren, ze zeggen weleens dat je dat niet lukt voor je dat bij jezelf kunt......

Is wel een leuk topic geworden... ga vragen om nog een uitzending, wist niet dat wij zoveel los konden maken bij mensen.:D

Nou mensen, hou het rustig hier en laten wij onder elkaar gewoon samen van deze sport genieten, zou wel tof zijn. ;)
En je bent de rel niet eens zelf begonnen. Menig member is jaloers op je :yes:

Ik denk dat je daar zeker gelijk in hebt Sas!! Het is net als wat jij in het filmpje al zegt over mensen met een dikke buik. Die mensen kiezen daar zelf voor en wie ben jij om daar iets over te zeggen. Zo moet het andersom ook zijn.

Maar idd wel grappig wat een paar BBsters allemaal los kunnen maken bij de mensen!! :D Ik werd zelfs nog aangesproken door iemand bij mij uit de buurt. Die had het programma ook gezien en zij vond het hartstikke leuk! :)

Ik denk dat je daar zeker gelijk in hebt Sas!! Het is net als wat jij in het filmpje al zegt over mensen met een dikke buik. Die mensen kiezen daar zelf voor en wie ben jij om daar iets over te zeggen. Zo moet het andersom ook zijn.

Maar idd wel grappig wat een paar BBsters allemaal los kunnen maken bij de mensen!! :D Ik werd zelfs nog aangesproken door iemand bij mij uit de buurt. Die had het programma ook gezien en zij vond het hartstikke leuk! :)

dat komt omdat jullie groter zijn dan de veel mannelijke bb'ers hier op het forum :mad:

Haha, misschien moeten ze dan eens wat meer tijd in de gym door gaan brengen ipv op het forum! :D

Dat is verre van naturel. Kijk die kaaklijn en die stem. Ik heb ze ook in het echt gezien en van achteren in de gym dacht ik dat het mannen waren.

Dat is verre van naturel. Kijk die kaaklijn en die stem. Ik heb ze ook in het echt gezien en van achteren in de gym dacht ik dat het mannen waren.

Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Lees die thread eens! Moet je ook eens zien hoe jouw kaaklijn eruit ziet als je op 3% vet staat! Om het verschil eens te laten zien post ik hier 2 off season pics van voor de wedstrijd (geloof dat iemand er ook al eerder om vroerg dus bij deze).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aimee is gewoon een topper klaar! einde discussie of jullie het mooi vinden boeit me niet.. ze is nl top en dat kunnen weinig prutsers hier zeggen.. jaloers op de prestatie heet zoiets

Mooie foto's Aimee! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven