Fitness Seller

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Lees die thread eens! Moet je ook eens zien hoe jouw kaaklijn eruit ziet als je op 3% vet staat!

@ Aimee; :D het blijft een nobel streven om een onwetend iemand te overtuigen van zijn ongelijk.
Bewijst maar eens te meer je doorzettingsvermogen, daarom ook dat jij wel zo'n topprestatie kan behalen en een ander niet

dus nog even doortrainen :lifter: , zodra 75% zegt: "da's niet mooi meer" weet je dat je nog 5 kilo van je doel verwijderd bent ;)

@ Aimee; :D het blijft een nobel streven om een onwetend iemand te overtuigen van zijn ongelijk.
Bewijst maar eens te meer je doorzettingsvermogen, daarom ook dat jij wel zo'n topprestatie kan behalen en een ander niet

dus nog even doortrainen :lifter: , zodra 75% zegt: "da's niet mooi meer" weet je dat je nog 5 kilo van je doel verwijderd bent ;)
'When the boys start loving your body, it's time to get back to the gym'.

prachtige foto's weer Aimee...

Prachtige prestaties voor beide! Een voorbeeld in de mooie sport die bodybuilding heet!

Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Lees die thread eens! Moet je ook eens zien hoe jouw kaaklijn eruit ziet als je op 3% vet staat! Om het verschil eens te laten zien post ik hier 2 off season pics van voor de wedstrijd (geloof dat iemand er ook al eerder om vroerg dus bij deze).

http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Danny5.jpg

http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Brian2.jpg

:eyebrow: :bow2:

ik weet niet wat die drabber nou zegt over in het echt zien.. ik heb aimee 3 keer in het echt gezien toen ze security draaide op festivals/feesten, vond er toch niets, NIET vrouwelijk aan.
wedstrijdshape is gewoon keihard.

@Sinlath: thanks! Waarom zeg je me niet gedag als je me ziet? :D I don't bite.. :P

Ach, smaken verschillen nu eenmaal en de 1 zal het wel mooi vinden en de ander niet. Maar een beetje respect mag wel. Donderdag komt er trouwens een docu bij RTL 4 over "verliefd zijn op vrouwelijke spierbundels". Ben benieuwd wat dat gaat worden. Hoop niet een show met van die vieze mannetjes, want die zitten er ook genoeg tussen. Ga zekers wel ff kijken!

@Sinlath: thanks! Waarom zeg je me niet gedag als je me ziet? :D I don't bite.. :P

Ach, smaken verschillen nu eenmaal en de 1 zal het wel mooi vinden en de ander niet. Maar een beetje respect mag wel. Donderdag komt er trouwens een docu bij RTL 4 over "verliefd zijn op vrouwelijke spierbundels". Ben benieuwd wat dat gaat worden. Hoop niet een show met van die vieze mannetjes, want die zitten er ook genoeg tussen. Ga zekers wel ff kijken!

Hoe ga je eigenlijk om met die kalende perverten die je backstage willen zien en eens "lieflijk aanraken"?

Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Lees die thread eens! Moet je ook eens zien hoe jouw kaaklijn eruit ziet als je op 3% vet staat! Om het verschil eens te laten zien post ik hier 2 off season pics van voor de wedstrijd (geloof dat iemand er ook al eerder om vroerg dus bij deze).

http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Danny5.jpg

http://www.aimeemolleman.com/cms/co...s/components/FOTO/img_pictures/med_Brian2.jpg

Wat een paar % vet al niet kan schelen he! ;)
Mannen zien er bij zo'n laag vet % ook niet uit in hun gezicht. Met een paar % meer vet ben je wel erg lekker hoor aimee! :kiss:

heb ik 1 van de 3 keren gedaan.. je beet niet maar had het te druk met opletten..

de andere 2 keer was ik niet instaat om een normaal gesprek op niveau te hebben.

ok bij poging 4 zal ik zorgen dat ik niet half lam ben en kijken of jij niet druk bent..

zit je nogsteeds bij die gasten met blauwe shirt ? of die gele ?

Aimee, heb je ook wat stats voor ons, ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er momenteel bij staat:

lengte, gewicht en misschien wat krachtstats. Niet dat je een powerlifter bent, maar kan ik me een betere voorstelling van het totaalplaatje maken.

Aimee, goede prestatie! Je schouders zien er vooral super uit!

Het lijkt wel of men hier alleen maar kijkt of ze wel 'neukbaar' zijn en daarbij komt nog eens het gezeur over gebruik en de zware stemmen.

Wordt er aan de andere kant over mannelijke bodybuilders zo gesproken? Ik hoor jullie ook niet klagen over het gebruik en de 'neukbaarheid' van een Jay Cutler bivoorbeeld? De prestaties zijn er niet minder om!

Dus het zou leuk zijn als er eens naar de prestaties van de dames wordt gekeken en naar het harde werk dat zij ervoor over hebben! Je zit hier nb op een BODYBUILDING board. Als je voor geile wijven komt ga je lekker naar Sugababes.nl - Frontpage !!!!

Vond het wel ironisch dat Aimee met haar Barry White stem begon over de "manwijven" van "vroeger". :rolleyes:

Voor geile wijven hoef je inderdaad niet naar Aimee te kijken. Jammer dat ze het zelf niet doorhad, want die zgn sensuele routine was te ranzig voor woorden.

A: Wij zijn mannen en niet homoseksueel
B: Elke afbeelding die je bekijkt over de sport laat sterke mannen zien!
C: Atlas was een man
D: Hercules was een man
E: Conan was een man
F: Red Sonja is paalbaar
G: B.A Baracus is man
H: Chuck Norris hoeft geen AS te gebruiken om iedereen on-stage te ownen

;)
hahhaha hoe kom je erbij om chuck norris te betrekken? hahhaha

Ik denk dat je daar zeker gelijk in hebt Sas!! Het is net als wat jij in het filmpje al zegt over mensen met een dikke buik. Die mensen kiezen daar zelf voor en wie ben jij om daar iets over te zeggen. Zo moet het andersom ook zijn.

Denk je dat die mensen daar niet geconfronteerd worden? Natuurlijk wel !! wat denk jij? En ik vind het terecht dat die mensen geconfronteerd worden ! want doordat wij in zo'n leuk links collectief landje wonen, moeten wij (de niet te dikke, gezonde mensen) ondanks dat we er bijna geen gebruik van maken, méér ziektekosten betalen elk jaar omdat zij vaker gebruik moeten maken van de zorg omdat ze in een hoger risicogroep zitten.

Die mensen kiezen daar zelf voor en wie ben jij om daar iets over te zeggen. Zo moet het andersom ook zijn.

Owja tuurlijk! Die dieetprogramma's op sbs zijn er ook omdat ze die dikke mensen er niet mee willen confronteren zeker? ;)

Het feit is gewoon: je wijkt af van de door de gemiddelde mens bepaalde beeld over hoe een gezond/normaal iemand eruit ziet en omdat je daar (ver) van afwijkt zul je daarom (en dat wist je van te voren al) over het algemeen negatief mee worden geconfronteerd, live with it ! En loop niet te piepen als mensen negatieve uitlatingen doen over je fysiek, zélfs op een bodybuilding board. Want meer dan 80% van de mensen hier zijn,ookal denk je dat de naam het wel aangeeft, niet eens echte "bodybuilders".

Laatst bewerkt:
nou op die offseason foto's vind ik aimee er toch wel errug lekker uitzien :D

ik hou het hier maar iets netter mijn beste ghostrider :hitit: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven