Fitness Seller

Videofilm van Frenkpie shrugging

Frenkpie

Massive Warrior
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Hier een filmpje van mij terwijl ik shrugs doe :)
Het gewicht was te licht, filmpje was puur om te zien hoe m'n rug eruit ziet tijdens het trainen.

Wat vinden jullie ervan?

Foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Massief ventje ben je :D Idd hier zie je meer dikte op je rug. Wat mij vooral opvalt is dat je borst vooruit is gegaan! Goed bezig.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun jij mij nu massive vinden aangezien jij 2-3 cm korter bent en bijna 10 kg zwaarder? :D :P

Ik vind je ook best massief ogen. Of is dit breedbeeld ? :D

Ziet er puik uit dude, zowel front als back.

waarom niet met dumbbells?
Ik vind dat op de video je redelijk veel vooroverbuigt waardoor je rug eigenlijk ook voor een stuk helpt. Kun je de traps niet beter isoleren met dumbbells?

Ziet er goed uit ouwe :thumbs:

Ik vind dat op de video je redelijk veel vooroverbuigt waardoor je rug eigenlijk ook voor een stuk helpt. Kun je de traps niet beter isoleren met dumbbells?

Ik denk dat het meer over het fimpje ging :D

En frenkie spenkie ziet er goed uit je chest is inderdaad flink voor uit gegaan.

Keep up te work

waarom zou ik? (power)shrugs doe ik nooit superstrict en geisoleerd, smijt liever met een lichte cheatvorm met de gewichten. merk dat dat voor mij veel beter werkt over t algemeen. Isoleren doe ik af en toe met wat cable oefeningen.
Daarbij was dit gewicht te licht en deed ik het puur alleen voor het filmpje ;)

btw. valt me mee dat ik nog geen opmerkingen heb gehad over de vele kratten bier op de achtergrond (dat stukje dat m'n rug in beeld is)

hier dan, omdat je er om vraagt: Lekker feessie gehad? :eek:

:p

massief hoor :thumb:

Filmpje is stukken beter dan de foto! De volgende keer het filmpje maken tijdens de zware powerrrsurgs. Dan zie je je aders ook goed opzwellen :D

waarom zou ik? (power)shrugs doe ik nooit superstrict en geisoleerd, smijt liever met een lichte cheatvorm met de gewichten. merk dat dat voor mij veel beter werkt over t algemeen. Isoleren doe ik af en toe met wat cable oefeningen.
Daarbij was dit gewicht te licht en deed ik het puur alleen voor het filmpje ;)

btw. valt me mee dat ik nog geen opmerkingen heb gehad over de vele kratten bier op de achtergrond (dat stukje dat m'n rug in beeld is)

We weten dat bench al jaren bier via een infuus krijgt, Niks nieuws. :D

rob G woont hier ook en die lust er ook wel 1.. of 2 of 3 of 4 , ofniet G ? ;)

knap filpmje! goed bezig man :thumbs:

Ziet er goed uit ;)

goed fysiek hoor. :thumbup:

haha nu je het zegt. staan aardig wat kratjes :klink:

Goede armen en rug!

Terug
Naar boven