Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uggh, weer dat dmaa gezeik in dit soort topics.
nee, je test niet positief buiten wedstrijdverband door dmaa. Enkel als je in je pis te vinden is op wedstrijdcontrole.
http://www.dopinglijn.be/geneesmiddelen-supplementen-en-ttn/verboden-stoffen/
Wil maar zeggen dat niet iedereen van die mensen effectief kuurt. Er zijn nog heel veel andere middelen die je vocht laten afdrijven, al dan niet op basis van een minder legaal product.
Health City en Basic fit hebben trouwens op hun site iets staan in de trend van '' een gezonde mens kan hier flink mee uit te voeten (richtend op hun beperkt aantal dumbbells), de ervaren bodybuilder niet''.
Dus ja, health city en basic fit zullen wel iets meer controles toelaten. Als er 1 keten is die echt op NIKS trekt is het wel Health City.

http://www.basic-fit.be/over-basic-fit/faq/fitness-be
Eerste faq.
Healthcity heeft ook m'n abbo verlengd met 2 maanden zonder mij te verwittigen terwijl ik al van Maart geen lid meer ben --' abbo liep wel tot mei tho..

er staat : "Alle creatieve krachtsporters kunnen hier goed mee uit de voeten, de echte 'hardcore' bodybuilder niet"
Dat is wel een heel verschil e , jij doet het klinken alsof een ervaren bodybuilder niet gezond leeft .
---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:23 ----------
en wt betaal je daar per maand ? Meestal zijn zo'n prulgyms nog het duurste van allemaal , net als die healthcity . Wat zijn me dat voor prijzen en regels daar . rolleyes:
basic fit is heel goedkoop(nog geen 20 euro per maand), maar het ziet er vaak bruin van het volk laten we maar zeggen.
Nee man, legaliseren zorgt er enkel voor dat mensen denken zo van uhh het is legaal dus is het goed als ik het doe, voor de meesten is denk ik de stap naar AAS vooral een verschil tussen legaal & illegaal. Ik denk dat mensen eerder geneigd zijn AAS te gaan gebruiken (vooral n00bs) als het gelegaliseerd wordt.Oplossing hiervoor is vrij makkelijk: legaliseer het en zorgt dat dokters die begeleiding geven niet vervolgd kunnen worden. Herpderp.
er staat : "Alle creatieve krachtsporters kunnen hier goed mee uit de voeten, de echte 'hardcore' bodybuilder niet"
Dat is wel een heel verschil e , jij doet het klinken alsof een ervaren bodybuilder niet gezond leeft .
---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:23 ----------
en wt betaal je daar per maand ? Meestal zijn zo'n prulgyms nog het duurste van allemaal , net als die healthcity . Wat zijn me dat voor prijzen en regels daar . Wie bedenkt zulke regels eigelijjk ,denken ze daar echt veel volk mee te gaan lokken ?![]()

een beleefde opmerking voor te zeggen je bent hiet niet welkom als bodybuilder...
deze ketenen maken de naam van bodybuilding slecht
sportoase is er nog zo eentje die begeleiders praten de sport zo slecht
dat de mensen een negatief beeld erover krijgen
Health City gaat gewoon de mist in met hun service en je merkt echt dat ze het gewoon op geld gemunt hebben.
Dus m.a.w. als ze hier binnenvallen in de gym en ik hun mijn pis geef en ze testen het is het negatief? Bossuggh, weer dat dmaa gezeik in dit soort topics.
nee, je test niet positief buiten wedstrijdverband door dmaa. Enkel als je in je pis te vinden is op wedstrijdcontrole.
http://www.dopinglijn.be/geneesmiddelen-supplementen-en-ttn/verboden-stoffen/
(1,3 DMAA in NoxiPro)1.3 D valt ook onder doping in België, zal daarmee wel te maken hebben dat zoveel mensen positief testen. Alsook weed enzo..
En de stof dat in NO Xplode zat was ook op de dopinglijst gekomen dacht ik?
Slaat op niks in ieder geval, ben ik ff blij dat ik op m'n zoldertje zit![]()

Dus m.a.w. als ze hier binnenvallen in de gym en ik hun mijn pis geef en ze testen het is het negatief? Boss(1,3 DMAA in NoxiPro)
Ik zou maar een beetje opletten hier in belgië.
Ze zijn hier totaal gek als het over deze middelen gaat.
Bij mij hebben ze eens een half vailtje test in mijn auto gevonden.
Gevolg hier van was huiszoeking thuis en ze vonden het zelfs ook nog eens nodig om nog een huiszoeking op mijn werk te houden(kon het natuurlijk fijn gaan uitleggen aan mijn baas).
ze hebben mijn gsm,pc,al mijn legale sups en zelfs mijn fototoestel in beslag genomen waarvan ik nu nog altijd niks van terug heb.
En mijn auto staat nu ook nog eens geseind hiervoor.
Vingerafdrukken afgenomen en heb daar 6 uur lang een verklaring kunne afleggen voor voornamelijk onzin.bv hadden hoop vitamine pillen,eiwitten,weightgainers,creatine,... totaal iets van 40 stuks wat ze ook in beslag hadden genomen.en hier moest ik ook over elk artikel een verklaring afleggen.
En dit allemaal in totaal voor 3 zaken die ze gevonden hebben wat ik niet mocht hebben.
1 half vailtje test
half potje nolva en nog een half potje aromasin.