AndroidHealthClinic

Viking is gay!

WOW gekke prestatie zeg 220 kg:eek:

Proficiat, beest!

nice bench viking!!!

zeer indrukwekkend!!

wss de sterkste bench op DBB :p

Gefeliciteerd kerel :thumbup:, echt monsterlijk die 220kg bench :wl: :eek: :D, ik zit er nog "maar" 100kg van af... :wl:

Was een gezellige dag :thumbup:

mooie prestatie man, gefeliciteerd :)

Zeer knap Viking. Hou er wel rekening mee dat op "echte" wedstrijden dit een foutieve beurt was omdat je je voet verzet hebt. Ik zeg dit maar omdat je van plan bent om bench-wedstrijden te doen en ik niet wil dat je op die manier ontgoocheld terug naar huis gaat.

keep it up, mate!

Zeer knap Viking. Hou er wel rekening mee dat op "echte" wedstrijden dit een foutieve beurt was omdat je je voet verzet hebt. Ik zeg dit maar omdat je van plan bent om bench-wedstrijden te doen en ik niet wil dat je op die manier ontgoocheld terug naar huis gaat.

keep it up, mate!

Het is waar en moet je daar dan ook niet de bar iets langer op je lichaam laten rusten?

Maar goed, dit is wedstrijdgezeik, WAT EEN PRESS-TATIE :eek:!

Het is waar en moet je daar dan ook niet de bar iets langer op je lichaam laten rusten?

idd, normaal moet je op een press-signaal wachten van de scheidsrechter. Raw scheelt dit wel een pak, maar met een shirt voel je er bijna niets van.

Gefeliciteerd Viking, echt super die 220!

zoals al eerder gezegd haha echt een super prestatie jacco :thumbs:
ik ben trots op je, op je bench en natuurlijk je moed om je vrouwtje te vragen voor zo een stel gekken ;)

respect

wat een kracht :eek:

Nogmaals allemaal bedankt voor de positieve reacties, daar ben ik echt van onder de indruk!

Zolang je geen 250 drukt ben je nog steeds een p*ssy Viking.

keep it up, mate!

Heb je helemaal gelijk in maar het kwam omdat de ondergrond bestond uit losliggende tapijt tegels die wat verschoven. In het filmpje zie je ook dat de tegel bij mijn rechtervoet (in het filmpje links) al weggehaald was. Maar de volgende keer zorg ik dat de 220 net zo makkelijk gaat als de gewichten ervoor.

Klopt ook maar deze wedstrijd golden wat soepelere regels i.v.m. het vriendschappelijk karakter en om het ook voor minder ervaren benchers (zoals ik zelf) leuk te houden.

Ik denk dat ik vanavond nog zelfmoord pleeg.......

Terug
Naar boven