XXL Nutrition

Powerlifting topsport

voor iedereen die sport ook maar een beetje serieus neemt, is 't toch echt een natte droom om ooit mee te kunnen doen aan de olympische spelen.

en staat fucking goed op je CV.

Inderdaad. Ik zou in dat geval mijn CV aan mijn hoofd vastnieten zodat iedereen het kan zien.
Of anders in elk geval 5 van die mooie ringen op mijn pols/onderarm/nek laten tatoeëren.
Dat maakt pas indruk bij een sollicitatie gesprek. "Duhhh ja en of ik topsporter ben, zie je dat dan niet?"

Dit topic is vermakelijk om door te lezen haha.

Heb jij het op je CV staan Eddine?

Ja, maar mijn cv is vrij kaal dus of ik het er later op laat is wat anders.

Staat trouwens niet dat ik topsporter ben of was, dat slaat nergens op.

voor iedereen die sport ook maar een beetje serieus neemt, is 't toch echt een natte droom om ooit mee te kunnen doen aan de olympische spelen.

Wat een generlisatie ook weer.
Heel veel sporters hechten veel meer waarde aan EK's/WK's

sommige sporten zijn de olympics niet de belangrijkste wedstrijden. dit geldt vooral bij teamsporten

hockey voetbal in elk geval (zal vast wel meerdere zijn, maar weet ik gewoon niet genoeg van af)
al lijkt mij de sfeer van de olympics wel heel anders (beter) dan bij een gewoon EK/WK.

is allen bij voetbal en basket ball volgens mij (bij hockey is het wel het belangrijkst).

maar dat heeft hele andere redenen

Er zijn ook in elke wel-olympische discipline genoeg sporters die niet zo veel geven om de hele poppenkast en het gedoe rond de olympische spelen en gewoon meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap hoor.

is allen bij voetbal en basket ball volgens mij (bij hockey is het wel het belangrijkst).

maar dat heeft hele andere redenen

idd maar geef tymboo eens wat ruimte om te mierenneuken.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Er zijn ook in elke wel-olympische discipline genoeg sporters die niet zo veel geven om de hele poppenkast en het gedoe rond de olympische spelen en gewoon meer waarde hechten aan een wereldkampioenschap hoor.

niet waar.

dat zijn er over het algemeen niet veel hoor. Iig niet onder de mensen die enige kans maken om een medaile te pakken op de spelen.

Oke, nou top dat hier nu bepaald is dat voor zowat iedereen een olympische medaille meer waard is dan een medaille op een wereldkampioenschap dan

Oke, nou top dat hier nu bepaald is dat voor zowat iedereen een olympische medaille meer waard is dan een medaille op een wereldkampioenschap dan

Inderdaad, alsof je ff elke topsporter gaat ondervragen waar hij/zij meer waarde aan hecht.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Nee.

Inderdaad, alsof je ff elke topsporter gaat ondervragen waar hij/zij meer waarde aan hecht.

dat gebeurd vaker dan je denk met die interviewers hoor.

je hoort het iig heel vaak bij schaaters. Die bv al hun wereld titels zouden willen inruilen voor een olympische medaile.

dat gebeurd vaker dan je denk met die interviewers hoor.

je hoort het iig heel vaak bij schaaters. Die bv al hun wereld titels zouden willen inruilen voor een olympische medaile.

Dat is iets anders dan zeggen dat de mensen die kans maken op een medaille op de olympische spelen, dit ook liever willen dan bijv de titel wereldkampioen, door (wat Tymboo al aangeeft) de poppenkast ed eromheen. Je kent te weinig mensen die kans maken op een medaille om daarover te oordelen.

Dat is iets anders dan zeggen dat de mensen die kans maken op een medaille op de olympische spelen, dit ook liever willen dan bijv de titel wereldkampioen, door (wat Tymboo al aangeeft) de poppenkast ed eromheen. Je kent te weinig mensen die kans maken op een medaille om daarover te oordelen.

jij kent ook geen mensen?

dus baseer ik mn mening op wat ik wel weet. Mss dat het niet goed is maar met de info die ik nu heb had ik geen beter oordeel kunnen vellen

jij kent ook geen mensen?

dus baseer ik mn mening op wat ik wel weet. Mss dat het niet goed is maar met de info die ik nu heb had ik geen beter oordeel kunnen vellen

Je geeft deze mening:

dat zijn er over het algemeen niet veel hoor. Iig niet onder de mensen die enige kans maken om een medaile te pakken op de spelen.

Iig NIET onder de mensen die enige kans maken ..

Hiermee zeg je eigenlijk te weten dat mensen die enige kans maken op een medaille op de olympische spelen, NIET behoren tot degene die liever wereldkampioen willen worden.

wat loop je nu te mieren neuken?

ik zeg alleen dat over het algemeen mensen olympische spelen belangrijker vinden dan wereld kampioenschappen.

Olympische spelen heeft echt veel meer aanzien dan een WK/EK

Als PL in de olympische spelen zou zitten en je haalt een medaille ben je meteen een held in Nederland, ook al begrijpt niemand wat je nou hebt gedaan.

Terug
Naar boven