XXL Nutrition

Powerlifting topsport

wat loop je nu te mieren neuken?

ik zeg alleen dat over het algemeen mensen olympische spelen belangrijker vinden dan wereld kampioenschappen.

Ik loop te mierenneuken dat je eens wat beter moet letten op de woorden die je kiest.

''in ieder geval'' is iets heel anders dan ''over het algemeen''.

Als je jouw standpunten kracht bij wilt zetten moet je nadenken voor je wat zegt.

Succes Meaantje :thumbs:

Ik loop te mierenneuken dat je eens wat beter moet letten op de woorden die je kiest.

''in ieder geval'' is iets heel anders dan ''over het algemeen''.

Als je jouw standpunten kracht bij wilt zetten moet je nadenken voor je wat zegt.

oke dat is gewoon je gelijk proberen te halen door niet inhoudelijk te reageren maar op taal fouten. Je begrijpt mijn punt iig :thumb:

oke dat is gewoon je gelijk proberen te halen door niet inhoudelijk te reageren maar op taal fouten. Je begrijpt mijn punt iig :thumb:

Huh..taalfouten? Daar heb ik het helemaal niet over..
Als jij tegen mij zegt: IEDEREEN wilt olympische spelen, dan snap ik niet dat je bedoelt: meeste van de mensen willen naar de olympische spelen. (niet je directe woorden, is maar een voorbeeld).

Ik reageerde inhoudelijk maar aangezien jij andere woorden gebruikte dan dat je werkelijk bedoelde hoeft dat niet meer.

Huh..taalfouten? Daar heb ik het helemaal niet over..
Als jij tegen mij zegt: IEDEREEN wilt olympische spelen, dan snap ik niet dat je bedoelt: meeste van de mensen willen naar de olympische spelen. (niet je directe woorden, is maar een voorbeeld).

Ik reageerde inhoudelijk maar aangezien jij andere woorden gebruikte dan dat je werkelijk bedoelde hoeft dat niet meer.

Meaantje heeft dyslexie!

Je kan hem dit niet kwalijk nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een generlisatie ook weer.
Heel veel sporters hechten veel meer waarde aan EK's/WK's

In elke sport die op de olympische spelen wordt gehouden is en blijft het absolute hoogtepunt toch deze ene wedstrijd.
Kijk daarvoor alleen maar naar het schaatsen, we zitten nu in een Post-olympisch jaar en alle toppers hebben een recovery jaar en de kampioenschappen worden zo zo gereden.

Hoi IJzer f**k de haters,

ik ben powerlifter en topsporter dus als je vragen hebt hoor ik het wel

het mooie aan de olympische spelen is dat ze zo veel uitgeven aan dopingtests

op die manier weet je zeker dat niemand gebruikt

bwahahaha

Als we trouwens enkele voorbeelden van sporten aan gaan voeren als argumenten

de olympische spelen zijn echt een lachertje vergeleken met de NBA

basketbal
voetbal
tennis
wielrennen
(boxen)

dat zijn zo even de sporten waar ik zo op kan komen waarbij het niet is

frapant is dan wel dat wereld record wel vaak veel belangrijker is dan het olympisch record

Dat is een grote commerciële sport waarin miljoen omgaan en, daarin zijn de spelen per definitie inferieur inderdaad.

gewoon door blijven trainen met proberen is niks mis

Terug
Naar boven