AndroidHealthClinic

Vista vs XP: the final battle

Peiling Peiling Vista of XP: the final battle

• Ik ben overgestapt op Vista en ben er tevreden over, het is een verbetering ten opzichte van XP

Stemmen: 28 23,9%
  • Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systee

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik zal in de toekomst misschien upgraden naar Vista, maar op dit moment is XP voor mij de betere keu

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik blijf bij XP en wacht op W7

Stemmen: 22 18,8%
  • Ik gebruik OSX/Linux/... en heb nergens last van , ha!

Stemmen: 10 8,5%
  • Andere mening / situatie

Stemmen: 17 14,5%

• Totaal stemmers
    117

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Heb jij de overstap al gemaakt naar Vista? Zal je het ooit doen of wacht je op W7? Geef nu je stem!

ik wacht lekkah op w7!

Nee ik blijf bij xp.

Maak anders ff een poll.

Ik heb de overstap naar Vista gemaakt, maar dat betekend niet dat ik Vista beter vind (integendeel).

(zit er aan te denken om voor de 4e keer terug te stappen :D)

Edit: dan ben ik toch voor optie: "Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systeem vind" gegaan.

Laatst bewerkt:
Ik draai nog steeds tevreden op Windows XP. (heb Vista een paar maanden gehad; Wilde het laatst weer installeren, maar lukte niet... dus ja, dan maar XP blijven draaien)

Voeg ff keuze toe, ik ben nog nooit overgestapt op vista en dat blijft zo.

Ik gebruik OSX/Linux/... en heb nergens last van , ha!

Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systeem vind

bij de aanschaf van mijn laptop zat vista er standaard op geinstalleerd.
vond het alleen niet prettig werken (misschien gewenning, maar vooral dat telkens dingen nog eens extra moeten bevestigen of je het zeker wil) en vond het gewoon zonde van de resources van mn laptop, dus ben teruggestapt naar XP.

wel wil ik misschien in mn game pc nog 2 gig extra ram zetten (dan heb ik 4 gig) en dan vista installeren zodat ik met DX10 kan gamen.
al heb ik gelezen dat er ook een (niet officiele microsoft)DX10 versie voor XP is tegenwoordig, dus of het vista plan nog doorgaat weet ik niet.

ik gebruik XP, gwn omdat ik te lui ben vista te downloaden (eum kopen) met xp nog nooit problemen gehad

heb nu vista, en merk geen verschil :D

• Topic Starter Topic Starter
heb nu vista, en merk geen verschil :D
Schijnt dat Vista achter je rug om plots gaat defragmenteren enzo. Lijkt me uiterst vervelend, je zit te werken op je pc en plots gaat ie heel je HD herschikken (trouwens zeer slecht om defragmenteren terwijl je werkt op de PC).

dat kan je toch bij je "taken" instellen..

Linux all the way eens je het gewoon bent veel minder stres als met windows.

Heb ik nog niets van gemerkt. Zie je dat dan dat hij begint te defragmenteren of niet ?
Zal eens bij instellingen gaan zien als ik er zin in heb.
'k heb nog niet echt last gehad met mn laptop met vista en ie gaat toch bijna een jaar mee. Waaronder lang zonder anti virus :D :D

blijf bij xp, f*ck vista nest

Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systeem vind

wat een k*t systeem vind ik vista zeg. Enkel meer CPU gebruik en waarvoor? Aero zet ik toch uit omdat ik een hekel heb aan dikke flashy balkjes, heb gewoon de windows classic interface. Voor de rest is het net XP maar dan trager. Je zou juist verwachten dat een nieuwe OS de dingen efficienter en sneller zou moeten maken, bij Microsoft hebben ze dit niet helemaal begrepen.

Geen optie aangeklikt.
Ik heb xp beneden en vista boven.
Met geen van beide problemen.

Terug
Naar boven