Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als ik bij mn vader op de pc een fotootje open in vista start er gelijk zon heel debiel standaardprogramma op en krijg ik echt boutkwaliteit foto's te zien terwijl in XP ik gewoon dat fijne standaardding daarvoor heb
die aero functies kan je toch uitzetten, toch stom om een besturingssysteem te laten omwille van dingen die je gemakkelijk uitzet... aero is voor mij persoonlijk een van de hoofdredenen om vista te gebruiken
Van de week heb ik op mijn Vista die aero functie uitgezet, het ziet er echt gelijk weer uit als het oude windows 3.1 maar hij gebruikte gelijk wel een heel stuk minder geheugen.
Dit is dus wel handig als je wat video bewerkingen moet doen en je comp is te langzaam, of spelen die veel geheugen gebruiken.
Mijn voorkeur licht bij wat snellere computers bij Vista, op oudere systemen heb ik liever XP of 2000nt pro.