AndroidHealthClinic

Vista vs XP: the final battle

Peiling Peiling Vista of XP: the final battle

• Ik ben overgestapt op Vista en ben er tevreden over, het is een verbetering ten opzichte van XP

Stemmen: 28 23,9%
  • Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systee

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik zal in de toekomst misschien upgraden naar Vista, maar op dit moment is XP voor mij de betere keu

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik blijf bij XP en wacht op W7

Stemmen: 22 18,8%
  • Ik gebruik OSX/Linux/... en heb nergens last van , ha!

Stemmen: 10 8,5%
  • Andere mening / situatie

Stemmen: 17 14,5%

• Totaal stemmers
    117
juist suse linux geinstalleerd, is kijken hoe dat draait

Heb al een tijdje Vista. Eerste week niet zo tevreden over maar na wat aanpassingen en updates was ik zeer tevreden.

De laatste maand is mijn systeem echter minder stabiel dan voorheen. En verlang ik soms weer naar XP.

Ik geniet vooral van de look en de extra grote pictogrammen bij afbeeldingen onder Vista.

Ik hoop dat W7 me zal bekoren.

als ik bij mn vader op de pc een fotootje open in vista start er gelijk zon heel debiel standaardprogramma op en krijg ik echt boutkwaliteit foto's te zien terwijl in XP ik gewoon dat fijne standaardding daarvoor heb

die aero functies kan je toch uitzetten, toch stom om een besturingssysteem te laten omwille van dingen die je gemakkelijk uitzet... aero is voor mij persoonlijk een van de hoofdredenen om vista te gebruiken:heart:

Van de week heb ik op mijn Vista die aero functie uitgezet, het ziet er echt gelijk weer uit als het oude windows 3.1:D maar hij gebruikte gelijk wel een heel stuk minder geheugen.

Dit is dus wel handig als je wat video bewerkingen moet doen en je comp is te langzaam, of spelen die veel geheugen gebruiken.

Mijn voorkeur licht bij wat snellere computers bij Vista, op oudere systemen heb ik liever XP of 2000nt pro.

Terug
Naar boven