Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke van de twee vind je beter? Waarom blijf je toch XP gebruiken op die ene?Geen optie aangeklikt.
Ik heb xp beneden en vista boven.
Met geen van beide problemen.
Welke van de twee vind je beter? Waarom blijf je toch XP gebruiken op die ene?
Vista en werkt goed, even goed als xp en is nieuwer en leuker..
Ik begrijp mensen niet die van Vista terug naar Xp gaan, is net hetzelfde alsof je een nieuwe auto ruilt voor een auto van 5 jaar oud.
En zelfs al mocht ik vista slechter vinden dan xp dan nog zou ik niet terug naar xp gaan, bij software moet je gewoon meegaan met uw tijd en geen software draaien van 6 jaar oud als je een nieuwere versie tot u beschikking hebt.
Draai vista al een dik jaar probleemloos.
mensen die vista k*t vinden zullen wel
een p4 met 1gb hebben met een onbord gpu chip
omdat de nieuwe versie slomer is dat de oude? wat best goed mogelijk is, zie een bepaalde aflevering van Top Gear (volgens mij was het de Golf GTI).
Idd, je computer moet natuurlijk sterk genoeg zijn. Op computers met maar 512mb ram en geen dual processor is het idd niet raadzaam om het te installeren, 1gb is ook een beetje crap.
Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systeem vind
bij de aanschaf van mijn laptop zat vista er standaard op geinstalleerd.
vond het alleen niet prettig werken (misschien gewenning, maar vooral dat telkens dingen nog eens extra moeten bevestigen of je het zeker wil) en vond het gewoon zonde van de resources van mn laptop, dus ben teruggestapt naar XP.
wel wil ik misschien in mn game pc nog 2 gig extra ram zetten (dan heb ik 4 gig) en dan vista installeren zodat ik met DX10 kan gamen.
al heb ik gelezen dat er ook een (niet officiele microsoft)DX10 versie voor XP is tegenwoordig, dus of het vista plan nog doorgaat weet ik niet.
Idd, je computer moet natuurlijk sterk genoeg zijn. Op computers met maar 512mb ram en geen dual processor is het idd niet raadzaam om het te installeren, 1gb is ook een beetje crap.
Dat ligt niet aan je systemspecs hoorToevallig zit ik op 512 MB ram + Vista.. en ik kan je vertellen.. het is verschrikkelijk.
Ik heb de optie "Andere mening / situatie" toegevoegd, anders blijven we bezigik mis de optie voor echte nerds(zoals ik) ik gebruik meerdere OS(Unix,XP,Vista,Window2003).