AndroidHealthClinic

Vitamine B5 tegen acne , effectief en hoeveel ?

Bezoekers in dit topic

Thanks voor de tip , en jij kan ook goed lezen dan begrijp je dat ik ben gestopt ;)

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

En hoe doe ik dit ?

Red maca is een mogelijkheid of zaagtandpalm. Beste optie is pompoenpitolie, maar deze kan mogelijk het immuunsysteem verlagen.

nou dan moet het toch weer vanzelf weggaan... rustig aan komt goed;-)

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

ik zou het lichaam het zelf laten herstellen, je kan overal wel een goedje en een dingetje voor gebruiken maar natuurlijk herstel is toch het beste

• Like
Waarderingen: Cools
Gaat inderdaad waarschijnlijk zelf weg gezien je met de oorzaak gestopt bent.

Ik ben wel nog aant kuren , maar voor ik tren susp erbij zette had ik nauwelijks last van acne . Ik zet nu tren hex , test prop . Met tren hex nooit last gehad van geen enkele tren side , behalve soms moe overdag en zweten tijdens het trainen. Tren susp daartegenin maakte mij een tijdbom , werd er behoorlijk agressief en de krachttoename was bruut , vet bleef dalen terwijl ik droge massa
Aanzette . Wel jammer van deze acne , anders zou ik het in de toekomst zeker nog nemen , ook werd de pip mij teveel .

Benzoyl Peroxide, Betadine scrub en Zinc zijn de enige middelen die bij mij hielpen. B5 is geld verspilling en de bijwerkingen van Accutane zijn niks vergeleken die van Tren

Ik ben wel nog aant kuren , maar voor ik tren susp erbij zette had ik nauwelijks last van acne . Ik zet nu tren hex , test prop . Met tren hex nooit last gehad van geen enkele tren side , behalve soms moe overdag en zweten tijdens het trainen. Tren susp daartegenin maakte mij een tijdbom , werd er behoorlijk agressief en de krachttoename was bruut , vet bleef dalen terwijl ik droge massa
Aanzette . Wel jammer van deze acne , anders zou ik het in de toekomst zeker nog nemen , ook werd de pip mij teveel .

Een van de opties die ik heb voorgesteld gaat dat zeker helpen.

Cools, kun je van te voren al weten of j dht te hoog (of te laag)is?
Of merk je dat pas aan de sides?

Als je het van te vore kan weten zou je bijv. Red maca al preventief mee kunne late lope.

Of is het verstandig pas te wachte op sides voor je deze producten mee laat lopen.

Ik ga vandaag benzyol peroxide halen , en het beginnen smeren op de plekken . Toch is de acne niet ernstig genoeg voor roa als ik er goed naar kijk ,roa is het laatste redmiddel waar ik naar zal grijpen . Eerst dit proberen met wat B5 en zink . Zonnebanken doe ik regelmatig en dit helpt ook wel meestal

Cools, kun je van te voren al weten of j dht te hoog (of te laag)is?
Of merk je dat pas aan de sides?

Als je het van te vore kan weten zou je bijv. Red maca al preventief mee kunne late lope.

Of is het verstandig pas te wachte op sides voor je deze producten mee laat lopen.

Dat merk je pas tijdens en is afhankelijk van je 5ar enzym activiteit. Dus het is persoonsafhankelijk, maar bij een dosis van 500mg test en meer kan je van een hoog DHT gehalte uitgaan.

Ik ben niet van preventieve inname, dus eerst altijd testen. Dan weet je het voor toekomstige kuren ook.

Dat merk je pas tijdens en is afhankelijk van je 5ar enzym activiteit. Dus het is persoonsafhankelijk, maar bij een dosis van 500mg test en meer kan je van een hoog DHT gehalte uitgaan.

Ik ben niet van preventieve inname, dus eerst altijd testen. Dan weet je het voor toekomstige kuren ook.

En met testen bedoel je bloed laten prikken neem ik aan ?
Aan de hand van die waarde weet je hoeveel red maca je kan doseren,
Of is die dosis altijd het zelfde ?

Zal minocycline je niet beter helpen? Schrijft de huisarts zo voor je uit en kan je onbeperkt gebruiken.

Ik ga vandaag benzyol peroxide halen , en het beginnen smeren op de plekken . Toch is de acne niet ernstig genoeg voor roa als ik er goed naar kijk ,roa is het laatste redmiddel waar ik naar zal grijpen . Eerst dit proberen met wat B5 en zink . Zonnebanken doe ik regelmatig en dit helpt ook wel meestal

Vergeet niet dat het misschien wel sneller uitdroogt door de zonnebank, de kans op hyperpigmentatie of littekenweefsel wel groter wordt

En met testen bedoel je bloed laten prikken neem ik aan ?
Aan de hand van die waarde weet je hoeveel red maca je kan doseren,
Of is die dosis altijd het zelfde ?

Nee, tijdens de kuur checken of je bijwerkingen krijgt. Dus voor androgene bijwerkingen acne in dit geval.

Dosering red maca is uitproberen, 500-1500mg is een mogelijkheid.

Zal minocycline je niet beter helpen? Schrijft de huisarts zo voor je uit en kan je onbeperkt gebruiken.

Helpt vaak slechts tijdelijk, zodra je stopt komt het weer terug bij veel mensen. En volgens mij wordt je huid ook gevoeliger voor de zon net als met roa

Ik heb door de tren ook wat Acne gekregen. Ik ben vorige bij de huisarts geweest en hij heeft mij tretinoine crème en chlyndamicine (anti biotica oplossing) gegeven. De tretinoine crème moet ik Savonds smeren op rug borst en gezicht en de clyndamicine smorgens deppen op de dikkere puisten.

Dit zijn dus middelen die van buitenaf werken. Ook neem ik een hele lichte dosis roa 20mg met 2 dagen er tussen. Ik names eerst elke dag maar mijn lippen werden al snel erggggg droog.

Ik ben ook doorverwezen naar een huidtherapeut en zij gaat alles goed reinigen en open maken. Advies was ook hier: stoppen met de test want dat is de oorzaak.

Ik ben niet veel dikke puisten maar veel kleine verstopte poriën. Maar ook hier en daar dikke puisten, een stuk of 5-6 verdeelt over borst en rug.

Nu afwachten hoe het de komende welen gaat.

Ik merk dat mij huid op mijn gezicht al een stuk minder vet is en zelfs al erg droog begint te worden. Er gebeurd dus al snel iets.

Test nu nog op 250 maar ga dit verlangen naar 125 voor de komende 3-4 weken en dan off.

Ik heb door de tren ook wat Acne gekregen. Ik ben vorige bij de huisarts geweest en hij heeft mij tretinoine crème en chlyndamicine (anti biotica oplossing) gegeven. De tretinoine crème moet ik Savonds smeren op rug borst en gezicht en de clyndamicine smorgens deppen op de dikkere puisten.

Dit zijn dus middelen die van buitenaf werken. Ook neem ik een hele lichte dosis roa 20mg met 2 dagen er tussen. Ik names eerst elke dag maar mijn lippen werden al snel erggggg droog.

Ik ben ook doorverwezen naar een huidtherapeut en zij gaat alles goed reinigen en open maken. Advies was ook hier: stoppen met de test want dat is de oorzaak.

Ik ben niet veel dikke puisten maar veel kleine verstopte poriën. Maar ook hier en daar dikke puisten, een stuk of 5-6 verdeelt over borst en rug.

Nu afwachten hoe het de komende welen gaat.

Ik merk dat mij huid op mijn gezicht al een stuk minder vet is en zelfs al erg droog begint te worden. Er gebeurd dus al snel iets.

Test nu nog op 250 maar ga dit verlangen naar 125 voor de komende 3-4 weken en dan off.

Ik heb dus hetzelfde , veel verstopte poriën en hier en daar dikke puisten . Ik kan je zoiezo garanderen dat de puisten eerder veroorzaakt zijn door tren dan test , tren is een sterk androgeen . Ik hoop dat het met benzyol perioxide weggaat anders zit er ook niks anders op dan roa .

zeker komt het door de tren. Tijdens test - primo had ik nergens last van. Maar de test is ook nog steeds verhoogd (is verhoogd talgproductie) en uiteindelijk moet het gewoon weer terug naar normale niveaus. Dus helemaal off.

Ik was toch al van plan over een paar weken off te gaan.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Ik heb dus hetzelfde , veel verstopte poriën en hier en daar dikke puisten . Ik kan je zoiezo garanderen dat de puisten eerder veroorzaakt zijn door tren dan test , tren is een sterk androgeen . Ik hoop dat het met benzyol perioxide weggaat anders zit er ook niks anders op dan roa .

Na benzoyl heb je nog andere middelen zoals salicylzuur, tretinoine crème en clyndamicine. De laatste 2 gebruik ik via de huisarts. Daarna volgt pas roa eigenlijk als laatste redmiddel. Tretinoine crème is eigenlijk ongeveer het zelfde als roa maar dan in crème vorm.

De roa neem ik overigens op eigen initiatief zonder huisarts.

een voedingspatroon met veel vet en snelle koolhydraten is gelinkt aan acne. Hierdoor raken de talgklieren verstopt totdat er acne ontstaat . mss jouw probleem ?

Zou iedereen aanraden 20mg (hg) roa te pakken, lippen drogen maar minimaal uit en werkt veel beter dan allerlei creme's etc.

Terug
Naar boven