Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ben ik de enige die zen vitamine d liever uit de zonnebank trekt haha
ben ik de enige die zen vitamine d liever uit de zonnebank trekt haha
En dat is bepaald geen onzin wat Stiwazz hier zegt. Las een tijdje terug nog ergens dat de kans op huidkanker bij mensen tot 35 door zonnebankgebruik met een whopping 75% wordt verhoogd. Toen ik dat hoorde heb ik zonnebanken gelijk afgezworen.
bij hoevaak zonnebank per week/maand ?? bron ?En dat is bepaald geen onzin wat Stiwazz hier zegt. Las een tijdje terug nog ergens dat de kans op huidkanker bij mensen tot 35 door zonnebankgebruik met een whopping 75% wordt verhoogd. Toen ik dat hoorde heb ik zonnebanken gelijk afgezworen.
Dat geldt ook voor de zon. Maar zonnebanken doe je vaker en is intenser dus ook slechter.
Care huidkanker. Ik ben een mooiboy met een bruine tint.
Dat geldt ook voor de zon. Maar zonnebanken doe je vaker en is intenser dus ook slechter.
Dan doe je het toch minder vaak en minder langDat geldt ook voor de zon. Maar zonnebanken doe je vaker en is intenser dus ook slechter.

En dat is bepaald geen onzin wat Stiwazz hier zegt. Las een tijdje terug nog ergens dat de kans op huidkanker bij mensen tot 35 door zonnebankgebruik met een whopping 75% wordt verhoogd. Toen ik dat hoorde heb ik zonnebanken gelijk afgezworen.

Rare opmerkIng misschien, maar 2 gasten die ik ken zeggen het ook, sinds ze op 10k iu pd zitten een soort van agressie voelen, een soort neiging iemand neer te meppen die diep binnen in je zit?
Lijkt me niet dat je al iets kan merken naar 1 dag of wel? Bij de meeste duurde het veel langer toch?Ik ben sinds 2 dagen ziek, gister kwam mijn Vit d3 5k iu binnen, heb meteen eentje geslikt en ik werd vanochted om half9 zonder de wekker wakker en met en volledig uitgerust gevoel. terwijl ik de avond ervoor om half 1 pas ging pitten.