XXL Nutrition

Vitamine D

• Topic Starter Topic Starter
ik had idd al heel erg sterk het gevoel of ik op vakantie was!
@dirk, ga alsjeblieft ergens anders dom doen met je Vit.d afwijking.

Hormonale effecten zijn vrijwel meteen na metabolisatie en interactie met de hormoonreceptoren. Dus nee, geen placebo.

Meeste blijven ook sceptisch wanneer ze wat nemen en zullen zien naar wat ze voelen en niet denken te voelen. Dus placebo valt weg bij deze.

Hormonale effecten zijn vrijwel meteen na metabolisatie en interactie met de hormoonreceptoren. Dus nee, geen placebo.

Meeste blijven ook sceptisch wanneer ze wat nemen en zullen zien naar wat ze voelen en niet denken te voelen. Dus placebo valt weg bij deze.

Dat het zo snel gaat betekent niet dat je zo snel iets voelt, toch? Test e kickt ook niet in na 12u, om maar iets te noemen. Meteen placebo zeggen is miss overdreven maar het tegenovergestelde is dat net zo goed.

Dat het zo snel gaat betekent niet dat je zo snel iets voelt, toch? Test e kickt ook niet in na 12u, om maar iets te noemen. Meteen placebo zeggen is miss overdreven maar het tegenovergestelde is dat net zo goed.

Ik en nog verschillende die ik ken voelen al na een half uur wat na het injecteren van test e. Er is meteen een reactie in het lichaam. Afhankelijk van de persoon zijn lichaam ga je bepaalde reacties kunnen voelen. Net zoals drugs werken door hormonen in de hersenen te stimuleren doen hormonale middelen het ook (in veel mindere mate weliswaar). En de een zal bepaalde drugs harder voelen dan de ander.

Zolang je objectief blijft zonder veronderstellingen en je lichaam aanvoelt ga je deze dingen merken zonder psychologische invloed.

Laatst bewerkt:
Ik en nog verschillende die ik ken voelen al na een half uur wat na het injecteren van test e. Er is meteen een reactie in het lichaam. Afhankelijk van de persoon zijn lichaam ga je bepaalde reacties kunnen voelen. Net zoals drugs werken door hormonen in de hersenen te stimuleren doen hormonale middelen het ook (in mindere mate weliswaar).

Neemt toch niet weg dat mensen die het niet voelen, wel een placebo effect kunnen merken?

Zolang je objectief blijft zonder veronderstellingen en je lichaam aanvoelt ga je deze dingen merken zonder psychologische invloed.

Ja, en hoeveel mensen kunnen dat..

Neemt toch niet weg dat mensen die het niet voelen, wel een placebo effect kunnen merken?

Ja, en hoeveel mensen kunnen dat..

Het lijkt wel of je er niet tegen kan dat sommige mensen eerder effecte merken dan jij.

Ik zelf was juist sceptisch nadat het een en ander over placebo naar voren kwam. Ik heb gedeelt in dit topic was ik werkelijk ondervind en als je het niet wilt geloven of iig wantrouwen heb je jezelf er alleen maar mee.

omdat test word geinjecteerd als depot in de spier, en dus vertraagd word afgegeven aan het bloed

dus dirk, jij wilt zeggen dat je op vakantie met veel zon niet vrolijker bent?

ok

vrolijker, beter gezind maar daarom niet energieker. integendeel, luier.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:36 ----------

ik had idd al heel erg sterk het gevoel of ik op vakantie was!
@dirk, ga alsjeblieft ergens anders dom doen met je Vit.d afwijking.

ik neem zelfs al lang vitamine D. Ik zal wel weten waarover ik spreek. Jij bent er pas mee begonnen. Ik heb het al is geschreven. Vertel binnen een jaar is of je die effecten nog hebt. Ik denk het niet want dan is het placeboeffect al lang verdwenen. Ik kan mij wel inbeelden dat een mens zich iets beter voelt door vitamine maar niet zoals jullie het beschrijven.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:40 ----------

Ik en nog verschillende die ik ken voelen al na een half uur wat na het injecteren van test e. Er is meteen een reactie in het lichaam. Afhankelijk van de persoon zijn lichaam ga je bepaalde reacties kunnen voelen. Net zoals drugs werken door hormonen in de hersenen te stimuleren doen hormonale middelen het ook (in veel mindere mate weliswaar). En de een zal bepaalde drugs harder voelen dan de ander.

Allez, allez, Cools. Wat je nu zegt over het injecteren van test enanthaat kan niet. Daar voel je niets van na een half uur. Ik vraag mij af wat je dan voelt. Dat mag jij mij toch is vertellen. Dat er van alles begint te werken, daar spreek ik mij niet over uit maar daar merk je niets van. Ik durf zelf te stellen dat ik pas wat merk na een week of drie.

neu, we zitten hier lekker met zn allen een verkooppraatje te houden voor iets wat een verschrikkelijke 1eu per week kost om te gebruiken...

maar omdat jij er niks van voelt (tsja, zuur voor je) meteen gaan roepen dat iedereen die wel wat voelt meteen placebo is, is ook wel ontzettend stom hoor...

vrolijker, beter gezind maar daarom niet energieker. integendeel, luier.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:36 ----------

ik neem zelfs al lang vitamine D. Ik zal wel weten waarover ik spreek. Jij bent er pas mee begonnen. Ik heb het al is geschreven. Vertel binnen een jaar is of je die effecten nog hebt. Ik denk het niet want dan is het placeboeffect al lang verdwenen. Ik kan mij wel inbeelden dat een mens zich iets beter voelt door vitamine maar niet zoals jullie het beschrijven.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:40 ----------

Allez, allez, Cools. Wat je nu zegt over het injecteren van test enanthaat kan niet. Daar voel je niets van na een half uur. Ik vraag mij af wat je dan voelt. Dat mag jij mij toch is vertellen. Dat er van alles begint te werken, daar spreek ik mij niet over uit maar daar merk je niets van. Ik durf zelf te stellen dat ik pas wat merk na een week of drie.

Dat heeft te maken met de processen die in gang worden gezet na het hechten aan de androgeenreceptor. Hierbij worden andere hormonen zoals dopamine gestimuleerd in de hersenen en adrenaline in de bijnieren. Deze dosissen die vrijkomen zijn voelbaar voor mensen met gevoelige receptoren en enzymen.

Na weken komen de sterkere effecten door de langere androgene activiteit. Drugs moet je ook geen weken nemen (komt door de sterkte van de hormoonstimulatie). Bij androgenen/hormonen en hormonale vitaminen zoals D is dit in veel mindere mate, maar voelbaar voor sommigen. Net zoals de een bijwerkingen krijgt/ervaart en de ander niet.

Trouwens op vakantie is het meestal vrij warm met veel zon en dat kan lui maken. Omdat warmte meer energie vergt.

Laatst bewerkt:
ik slik het nu een week en voel mijn eigen opzekers een stuk beter.
kom vroeger uit bed en mijn depressie is voor 80% weg en ben goed fit op de dag.

het maakt toch niet uit of je dit 's ochtends of 's avonds inneemt? Want ik neem het gewoon gelijk met mijn creatine en multivit pil in half uurtje voor het ontbijt. Maar vriend mij dacht dat dit 's avonds moest..

Vitamine D reguleert de niveaus van calcium en fosfaat in het bloed door de absorptie ervan uit het voedsel in de darmen te bevorderen, evenals de heropname ervan in nieren.

Ik merk nu erg goed dat ik volledig zonder moeite uit mijn bed kan komen en op dagen van half 9 tot kwart over 5 school zonder te gapen hele dag concentratie.

Alleen ik heb een probleem en dat is dat sinds de vitD bijna 1 keer in de week wel mijn ontbijt uitkots. Nu is dit erg vervelend met niet naar school kunnen eerste uur, maar in hoeverre moet ik dan opnieuw zo'n capsule nemen? Voor ik uberhaupt ontbijt heb ik een half uur eerder al mijn supplementen genomen.

graag hulp ):

Klopt! Thanks voor de tip.
Zit hier geen kwaliteitsverschil in, behalve dat het 500 IU meer is dan het eigen merk?

Wanneer kan je het beste vitamine D3 innemen? neem het nu in de ochtend na me ontbijt.

Wanneer kan je het beste vitamine D3 innemen? neem het nu in de ochtend na me ontbijt.

Ik doe het een half uur voor mijn ontbijt samen met creatine en Multi pro tablet.
Dit doe ik omdat het dan snel opgenomen kan worden voor dat je maag aan de slag gaat met alle carbs van je ontbijt.

Of dit ook daadwerkelijk beter is weet ik niet, maar het werkt.

Terug
Naar boven