Fitness Seller

Vitamine D

Ik zit nu denk ik 3 weken op 10.000iu per dag. Ik merk zeker wel dat het werkt, maar het is niet zo dat ik nu oneindig energie heb ofzo. Nog steeds m'n momenten waarin ik dood ben en alleen maar wil slapen. Deze momenten zijn alleen schaarser en over het algemeen is m'n energieniveau wel degelijk gestegen.

Ik merk vooral dat ik lekkerder in m'n vel zit en gewoon beter op kan schieten met iedereen. Bij mij is serieus m'n hele houding veranderd en dat merken mensen om mij heen ook. Het is lastig te beschrijven, maar het heeft wel degelijk een positief effect. Negatieve gedachten heb ik vrijwel niet meer, maar dit kan natuurlijk ook door andere dingen komen dan de d3.

Ik zit nu denk ik 3 weken op 10.000iu per dag. Ik merk zeker wel dat het werkt, maar het is niet zo dat ik nu oneindig energie heb ofzo. Nog steeds m'n momenten waarin ik dood ben en alleen maar wil slapen. Deze momenten zijn alleen schaarser en over het algemeen is m'n energieniveau wel degelijk gestege
Ik merk vooral dat ik lekkerder in m'n vel zit en gewoon beter op kan schieten met iedereen. Bij mij is serieus m'n hele houding veranderd en dat merken mensen om mij heen ook. Het is lastig te beschrijven, maar het heeft wel degelijk een positief effect. Negatieve gedachten heb ik vrijwel niet meer, maar dit kan natuurlijk ook door andere dingen komen dan de d3.

Klinkt goed. Zat je gelijk vanaf de 1e dag op 10000iU?

• Topic Starter Topic Starter
Ik merkte het de eersts volgende ochten dat ik ik nam (5k IU)
Alleen wel minder is dat ik vanacht om 4 uur klaar wakker was en maar een beetje rond ging lopen door huis. Uiteindelijk om 5 uur weer in slaap gevallen en om 8 uur weer wakker geworden maar minder energierijd dan om 4 uur.
Als ik dit morgen weer heb stop ik er mee. Mijn ma vind trouwens ook dat ik positiever ben en meer belangstelling toon.

Ik merkte het de eersts volgende ochten dat ik ik nam (5k IU)
Alleen wel minder is dat ik vanacht om 4 uur klaar wakker was en maar een beetje rond ging lopen door huis. Uiteindelijk om 5 uur weer in slaap gevallen en om 8 uur weer wakker geworden maar minder energierijd dan om 4 uur.
Als ik dit morgen weer heb stop ik er mee. Mijn ma vind trouwens ook dat ik positiever ben en meer belangstelling toon.

Placebo.

nee was meer omdat iedereen hier meteen begint te roepen placebo

wtf maakt het uit als het placebo is of de echte werking, als het werkt?

Als ik me kiplekker voel door een capsule te nemen met water en kleurstof, boeit t mij niet dat t placebo is, t werkt

Als ik me kiplekker voel door een capsule te nemen met water en kleurstof, boeit t mij niet dat t placebo is, t werkt
wisely spoken

Er is een verschil tussen roepen dat vitamine D placebo is, of het na 1 nacht al te voelen placebo is. Ik neem het zelf ook en begin het lichtjes te merken na anderhalve week.

Je mist mn punt nogal, ik zeg niet dat Vit D3 placebo is, ik gebruik het zelf ook al 2 maand en vind het topspul.

Waar ik op doel, werking van Vit D3 is dat (zoals je leest) lui zich lekkerder voelen en vrolijker zijn. Als dat na 1 dag is door placebo, of na 2 week na de werking ->

maakt het uit als het placebo is of de echte werking, als het werkt?

Je mist mn punt nogal, ik zeg niet dat Vit D3 placebo is, ik gebruik het zelf ook al 2 maand en vind het topspul.

Waar ik op doel, werking van Vit D3 is dat (zoals je leest) lui zich lekkerder voelen en vrolijker zijn. Als dat na 1 dag is door placebo, of na 2 week na de werking ->

Zit wel iets in idd.

Denk dat sommige hier iets te veel verwachten. Je krijgt wel degelijk iets meer energie en voelt je wat fitter/minder last van de winterdip, maar het is niet alsof je opeens geen slaap meer nodig hebt en het gevoel hebt dat je 24/24 onder de speed staat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb normaal altijd enorm veel last van een winterdip en omdat ik voor vrijdag al ziek was en op vrijdag begon met Vit.d3 kan het zijn dat ik er over reacted op reageer?
Hoe kan het nou placebo zijn als ik om 4 uur 's nachts klaarwakker in mijn bed zit? Normaal word ik niet eens wakker.
Btw nog iets: Ik onthoud normaal geen enkele droom en vanaf dat ik die Vit.d3 neem ondhoudt ik serieus 2 dromen die ik die nacht heb gehad en eentje was zaterdag nacht en dat was een ****ing natte droom over een wijf die ik echt al 3 jaar was vergeten.

-Of ik reageer echt overreacted op dit spul of het is SUPER veel toeval dat mij dit overkomt...

inb4 placebo haters

ik heb in 1 week 2 BP PR's gezet, echter slecht onderzoek aangezien ik 3 variabele factoren heb :(

Deze topic begint echt op mijn lachspieren te werken. Zou dat ook door de vit D komen? Wat een gelul toch over zich plots veel beter voelen, om 4 uur 's nachts wakker worden, persoonlijke records breken met de bench, enz.. En dat door vit D. Hebben jullie dat dan ook op vakantie door al die vit D van de zon. Misschien kunnen de psychiaters vit D voorschrijven aan hun depressieve patienten. Heb je een probleem en zit het niet mee, Neem vit D.

dus dirk, jij wilt zeggen dat je op vakantie met veel zon niet vrolijker bent?

ok

ik ben iig depressief als de zon niet schijnt op vakantie :P

Terug
Naar boven