MuscleMeat

Vloeibare oxymethylone

BillTom

Advanced Bodybuilder
Waardering
54
Vloeibare oxymetholone

Zijn er mensen die vloeibare oxy hebben geprobeerd? Ik ben erg benieuwd naar de resultaten die men met dit product behaalt gezien de extra lange halfwaardetijd ten opzichte van de orale versie en de verminderde levertoxiciteit waardoor je in principe ook iets hoger zou kunnen doseren. Als we de parallel met winstrol inject en winstrol oral zouden moet trekken dan zou oxy inject een fantastische massabouwer moeten zijn.

Deel je meningen en ervaringen a.u.b.

Laatst bewerkt:
Verandert de werking dan? Ik dacht dat winny oral en inject hetzelfde deden

Is dit homebrew of heb je ergens oxy injects kunnen kopen. Ik ken het namelijk niet. Ik ken wel dat mensen met peg poeder en BA water een oplossing maken om die te injecteren. Ik durf dat nog niet ivm infectiegevaar.

Ik vraag me altijd af of dat first en second pass verhaal van injects en orals nu zoveel scheelt. En bij winny oral en inject lees je ook verschillende verhalen. De een zegt dat injects veel meer brengt, de ander zegt dat pil of prik hetzelfde doet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
In feite blijft de werking hetzelfde alleen is de stikstofretentie via een injectie een stuk hoger dan bij de orale versie. Dit heeft dus niet alleen te maken met het verlies via de eerste leverpassage maar ook met de SHBG-binding. Winstrol oral is bijzonder effectief in het verhogen van de vrije testwaarden maar daarentegen betekent het ook dat deze binding van SHBG een verlies van winstrol betekent. De injecteerbare winstrol is in tegenstelling tot de orale winstrol een stuk slechter in het binden van SHBG waardoor je automatisch meer werkzame stof overhoudt voor behoud van stikstof.

Waarom is dit verhaal interessant? Oxy heeft een sterkere binding met SHBG dan winstrol waardoor het meer dan andere orals de vrije test in je lichaam kan verhogen maar oxygebruik leidt ook tot hoge stikstofretentie. Als je dus (naar mijn mening) oxy zou injecteren dan voorkom je ten eerste dat de lever een deel van de oxy vernietigt maar ten tweede houd je dus meer werkzame stof over om massa mee te pakken doordat het geen kans krijgt om te binden met SHBG wat geproduceerd wordt in de lever. Om je SHBG te binden zou je dan eventueel een iets minder agressief middel als Proviron of Masteron kunnen gebruiken. 1+1=3.

Wat betreft het praktische gebruik. Het schijnt dat oxy inject een redelijk visceuze stof is om te spuiten en op het net zie ik eigenlijk geen posts waar men hogere concentraties dan 50 mg/ml stabiel weet te krijgen. Dat is vervelend als je 250 mg per dag wilt zetten.

Zelf zou ik op zich best een homebrew willen maken (heb verder geen ervaring met dit product) maar alleen als het poeder een gegarandeerde kristalgrootte heeft. Anders krijg je de typische pijntjes waar sommige mensen al mee kampen als ze 1 ml winny zetten, laat staan wat 5 ml dan met je doet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven