MuscleMeat

VN wil heteroseksuele mannen besnijden tegen aids

hebben ze bij de VN niks beter te doen ?

precies of ze zo'n wet er ooit gaan doorkrijgen

mijn pik is mijn heiligdom en daar blijven ze af
or I'll shoot them wankers in the eye :D

Voorhuid zit er niet voor niets, al was het maar om kaas te kweken. Smegma heeft namelijk wel enig doel, hoe ranzig het ook lijkt. Het is o.a. een natuurlijk glijmiddel. Je moet het alleen niet laten ophopen natuurlijk, Roquefort op je knop gaat geen succes opleveren bij de vrouwen.

Sprak eric uit ervaring.

j/k :roflol:

Laten? In de VS in het bijna standaard bij geboorte. Maar wat wil je, achterlijke activiteiten sluiten aan bij een achterlijk land.

Toevallig gezocht op "besnijden"? :o

Voorhuid hebben is stoer!

hahahha :roflol: heeft ook iemand lopen zoeken op 'voorhuidje'

dont touch my slurf kofi :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ieder z'n eigen taart, vind de bovenste wat charmanter.

Durf jezelf te douchen dan is er niets aan de hand

ben strak besneden
eikel is zeer gevoelig draag pik in een strakke boxer omhoog wegens verschillende erecties per dag
lekker hygiënisch

heb vrienden die moslim zijn die zijn ook besneden

Laatst bewerkt:
whatever. ik wil me gewoon kunnen afrukken zonder 3 liter glijmiddel.

en trouwens, van rukken krijg je (nog) geen aids, dus de VN kan me lekker naar de klote lopen.
Spuug + beetje geil zijn does the trick.

Net zoals die butplug op jou avatar zeker :scratch:

Een roze zonnebril is ook niet alles, SiRoj..
:roflol:

Ik snap dit gewoon niet.

Condoomgebruik kun je er niet door aan je laars lappen, en het is een buitenzinnige ongure barbaarse ingreep. Verminking van de penis.

Als ik besneden was zouden er koppen afgaan bij de verantwoordelijke.

Je moet iemand eerst volwassen laten worden en zelf een beslissing laten maken. Misschien wil een persoon wel uitsluitend mastrubatie bedrijven.
Je kan gewoon prima masturberen zonder voorhuid. Ik kan me geeneens meer herinneren dat ik een voorhuid had. Geen voorhuid = geen kopkaas = geen stinkende snikkel = bitches vinden dat chil. Er zijn totaal geen nadelen aan besneden zijn behalve het feit dat je piemol eruit ziet alsof die stijf is ook al is die slap, maar dat kan me niet zoveel interesseren.

Ik snap uberhaupt niet hoe een man HIV van een vrouw kan krijgen.. gaat toch niks via je lul naar binnen of zie ik dat helemaal verkeerd?

ben strak besneden
eikel is zeer gevoelig draag pik in een strakke boxer omhoog wegens verschillende erecties per dag
lekker hygiënisch

heb vrienden die moslim zijn die zijn ook besneden

who ****ing cares of jij besneden bent. nutteloze bump :rolleyes:

Van mijn velletje blijven ze AF

Terug
Naar boven