Fitness Seller

VN wil heteroseksuele mannen besnijden tegen aids

Het lijkt me als je vrij normaal doet dat de kansen nihil zijn.
Dat het aantal aids gevallen in Afrika zo hoog is neem je niet af met alleen besnijden, je kan ze beter leren om hun pik niet overal in te steken.

• Topic Starter Topic Starter
nutteloze bump -> deel nog eens wat kaartjes uit Eric

Dan moeten ze vooral niet vergeten homofielen ook te besnijden, of liever nog hun hele zaakje eraf te halen. Dan is aids binnen no time iets van het verleden.

Lekker belangrijk allemaal! Al zouden ze het willen doen; van mijn apparaat blijven ze lekker af, tenzij ze willen besnijden met een dubbel arrestatieteam ernaast.
Overigens is besneden helemaal niet hygiënischer dan onbesneden. Al het vuil komt nu direct onder je eikelrand terecht, waardoor je veel sneller kans hebt op infecties.

Overigens is besneden helemaal niet hygiënischer dan onbesneden. Al het vuil komt nu direct onder je eikelrand terecht, waardoor je veel sneller kans hebt op infecties.

peeeeutttttttt wrong answer, ga je eerst es informeren vooraleer je bepaalde uitspraken doet ;)

als je daarmee de kans op aidsverspreiding verminderd, ben je een laffe kerel als je het niet doet

Inderdaad zouden ze die negertjes beter eens leren dat ze niet 27 vrouwen moeten nemen en zeggen dat niet nodig is om 100 kinderen te krijgen!

:roflol:

Je kunt ook gewoon, zoals al aangegeven, een condoom gebruiken. Daarvoor hoeven ze niet aan m'n penis te komen.
Condoom = schijt. Voel je niks meer, tenminste ik voel niks/weinig meer met condoom. Moet je rammen als een debiel.

die van mij krijgt het koud zonder zn dekentje:(

smijt een slot op dit topic want ik krijg er jeuk aan mijn ballen van

las nog in Men's Health dat besneden mannen minder kans hebben op geslachtsziektes.
enkel nadeel : ontblote eikel is dan zeer gevoelig
heb hier geen last van mates
lekker af en toe een erectie tijdens de dag
niets meer:D

las nog in Men's Health dat besneden mannen minder kans hebben op geslachtsziektes.
enkel nadeel : ontblote eikel is dan zeer gevoelig
heb hier geen last van mates
lekker af en toe een erectie tijdens de dag
niets meer:D

Zeer gevoelig valt mee.

Terug
Naar boven