Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus dat is de achterliggende gedachte...k had iets gelezen over dat via de voorhuid makkelijker ziektes je lichaam binnen kunnen treden..met besnijdenis haal je dit zwaktepunt weg
Een dikke lul kunnen ze krijgen daar bij de VN, van de mijne blijven ze mooi af![]()

ik ben blij met mijn onbesneden derde been, ik ben het er trouwens niet mee eens dat baby's (mensen die nog niet die keuze kunnen maken) worden besneden.

Dus dat is de achterliggende gedachte...
Ik heb een paar besnijdenissen van jongens-babies mogen aanschouwen (via TV) en moet zeggen dat dat er allerminst aangenaam uitzag. Zonder verdoving en bij sommige nog een flink stuk vel ook, voor zo'n klein baby-derde beentje.
Persoonlijk vind ik een derde been met voorhuid mooier en prettiger spelen. Volgens mij heeft de voorhuid ook een beschermende functie voor de eikel.
Wat de VN ook wil, ze blijven van mijn voorhuid af!
Dan kunnen ze nog beter dat hele AIDS-gedoe afschaffen!

jah precies of iedereen met aids en hiv bij elkaar in een hok stoppen tot ze dood zijn en dan is het aids probleem ook van de wereld
en dan kan iedereen er weer op los nken zonder bang te zijn voor aids of hiv

Ja, heb met zowel een aantal besneden derde beens gespeeld, als met onbesneden. De laatste bleken toch een stuk leuker.Hehe, heb je dan ervaringen met besneden derde beens?
Ja, heb met zowel een aantal besneden derde beens gespeeld, als met onbesneden. De laatste bleken toch een stuk leuker.
.w00t lang leve de onbesneden lullen![]()
ik denk trouwens wel dat een heleboel meer meiden er zo over denken.
ik weet het wel zeker.
j/kKomt dat niet, omdat er meestal een moslim aan die besneden derde been vastzitj/k