AndroidHealthClinic

VN wil heteroseksuele mannen besnijden tegen aids

Voorhuid hebben is stoer

k had iets gelezen over dat via de voorhuid makkelijker ziektes je lichaam binnen kunnen treden..met besnijdenis haal je dit zwaktepunt weg
Dus dat is de achterliggende gedachte...

Ik heb een paar besnijdenissen van jongens-babies mogen aanschouwen (via TV) en moet zeggen dat dat er allerminst aangenaam uitzag. Zonder verdoving en bij sommige nog een flink stuk vel ook, voor zo'n klein baby-derde beentje.

Persoonlijk vind ik een derde been met voorhuid mooier en prettiger spelen. Volgens mij heeft de voorhuid ook een beschermende functie voor de eikel.

Ik ben toch wel verdoofd geweest^^

moet er niet aan denken dat mn eikel altijd in de openlucht rondhangt

ik ben blij met mijn onbesneden derde been, ik ben het er trouwens niet mee eens dat baby's (mensen die nog niet die keuze kunnen maken) worden besneden.

Dus dat is de achterliggende gedachte...

Ik heb een paar besnijdenissen van jongens-babies mogen aanschouwen (via TV) en moet zeggen dat dat er allerminst aangenaam uitzag. Zonder verdoving en bij sommige nog een flink stuk vel ook, voor zo'n klein baby-derde beentje.

Persoonlijk vind ik een derde been met voorhuid mooier en prettiger spelen. Volgens mij heeft de voorhuid ook een beschermende functie voor de eikel.

Hehe, heb je dan ervaringen met besneden derde beens?

Voorhuid zit er niet voor niets, al was het maar om kaas te kweken. Smegma heeft namelijk wel enig doel, hoe ranzig het ook lijkt. Het is o.a. een natuurlijk glijmiddel. Je moet het alleen niet laten ophopen natuurlijk, Roquefort op je knop gaat geen succes opleveren bij de vrouwen.

met voorhuid is je eikel gevoeliger dan zonder voorhuid op den duur word je eikel minder gevoelig door het schuren in je ondergoud (ik heb het ooit een gezezen in de breakout lol:D) .

Wat de VN ook wil, ze blijven van mijn voorhuid af!
Dan kunnen ze nog beter dat hele AIDS-gedoe afschaffen!

Wat de VN ook wil, ze blijven van mijn voorhuid af!
Dan kunnen ze nog beter dat hele AIDS-gedoe afschaffen!

jah precies of iedereen met aids en hiv bij elkaar in een hok stoppen tot ze dood zijn en dan is het aids probleem ook van de wereld;)
en dan kan iedereen er weer op los nken zonder bang te zijn voor aids of hiv

jah precies of iedereen met aids en hiv bij elkaar in een hok stoppen tot ze dood zijn en dan is het aids probleem ook van de wereld;)
en dan kan iedereen er weer op los nken zonder bang te zijn voor aids of hiv

Dat is dus eigenlijk (bijna) hetzelfde als een hek rond Afrika zetten en er niemand in of uit laten komen.;)

60% minder kans maakt geen reed uit. Wat maakt het uit; of je nu bij de 4e persoon HIV krijgt of bij de 10e persoon. Uitstel van executie heet dit!

Terug
Naar boven