XXL Nutrition

Vocht of vet aangezet tijdens de kuur?

Ano_80

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
kheb net 8 weken een strombakuurtje achter de rug met deca drbij en kben een behoorlijk stuk groter geworden en qua prestatie ook enorm. Echter ik heb enorm veel blubberachtige massa rond de heupen en billen en buik. Volgens velen is dit overtollig anabolenvocht, zelf weet ik het ook niet. kheb zelf gevoeld en ik voel weinig klontjes/putjes in het weefsel.

Zelf ben ik ENDOmorph met een beetje mesomorph kwaliteiten. Met 4200 kcal, 400 gr Koolhydr,240 gr eiwt per dag en 45-50 gram vet per dag...kan ik nu opeens veel vet hebben aangezet? Sommige mensen zeggen dat je veel koffie moet drinken om dr van af te komen...please HELP!!!!\

typisch deca, je deels endo lichaamstype zal ook wel geholpen hebben.

Gewoon vocht laten wegtrekken, minder zout eten helpt. Caffeine drijft ook vocht af, kijk ook eens in de wedstrijd sectie voor ander vochtafdrijvend voedsel. Als het vet is dan is er maar 1 methode om ervan af te geraken en die ken je zelf ook.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx!!!kben al een stukkie "dunner" door elke dag 1,5 liter koffie te drinken.dus caffeine werkt wel goed. Mjaah...ik denk dat het vet wel meevalt opzich ...eind januari maar 16 weken uittrekken om te gaan cutten, in mijn geval is het wel nodig. nogmaals thnx;)

Terug
Naar boven