XXL Nutrition

vochtbestrijders???

Patrick_

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Ik heb een vraag omtrend vochtbestrijders, ik hoor vaker de naam Proviron of Arminex of zoiets haha vallen.
Maar ik merk dat ik toch wel vocht begin vast te houden van de 1000mg enanth en 500 mg tren.
Maar zou ik ook plastabletten kunnen pakken ervoor???
Ik kan namelijk heel makkelijk via een dokterassistente recept laten uitschrijven hiervoor,

Zijn bij jullie de produkten Bumitadine of Furosamide bekend, en zouden deze geschikt zijn???,

De combinatie test/tren gaat trouwens super, en ben nu in de 3 weken dat ik bezig ben 7-8 kilo aangekomen, waaronder ook zoals al aangeven wat vocht.
Maar zowel met spiermassa/harheid/ en kracht ben ik zeer tevreden met de vooruitgang.

Het zijn beide lisdiuretica (excretie van water in de lis van Henle). Kzou je maar eerst maar eens verdiepen in diuretica.

Proviron werkt goed, kdenk femera op dat punt nog beter.

femara,arimidex,proviron...of mss zelfs gewoon vochtafdrijvers,de legale dan wel...

hiervoor zou je natuurlijk met je dokter een babbeltje kunnen maken over furosemide (lasix) maar gebruik t wel met je verstand....

• Topic Starter Topic Starter
Glenn GX zei:
Het zijn beide lisdiuretica (excretie van water in de lis van Henle). Kzou je maar eerst maar eens verdiepen in diuretica.

Proviron werkt goed, kdenk femera op dat punt nog beter.

Kom me alsjeblief niet met die opmerkingen over dat ik me beter me moet gaan verdiepen, zou zon vraag niet een manier zijn om me beter te informeren over bepaalde produkten, als ik nu al er mee bezig was en het dan zou vragen geef ik je idd gelijk ja,

Dan kan ik je het nog wel adviseren, omdat dat je laat inzien om het niet te gebruiken. En omdat ik vind dat je te makkelijk over dit soort producten denkt.

Dus het was geen aanval cq verwijt oid

0.5mg letro ed.

-rodge

Glenn GX zei:
Dan kan ik je het nog wel adviseren, omdat dat je laat inzien om het niet te gebruiken. En omdat ik vind dat je te makkelijk over dit soort producten denkt.

Dus het was geen aanval cq verwijt oid
Ik denk juist niet makkelijk hierover, anders had ik het wel gewoon gepakt, ik geef gewoon toe dat ik weinig van vochtbestrijders afweet, en vroeg me daarom gewoon af, of een plastablet een verantwoorde goede manier was om vocht te verliezen???

Furosemide is wel al zowat het zwaarste van het zwaarste he. Aan de andere kant vind in ook dat anti-estrogenen gebruiken tegen water is zoals schieten op een mug met een bazooka. Maar er bestaan lichtere diuretica dan furosemide. veel athleten reageren al zeer goed op enkel veel water en caffeine. Zoniet dan zijn er nog een aantal producten zoals modiuretic en zo die beter geschikt zijn. Dient uiteraard nog altijd onder controle van een dokter gebruikt te worden. Maar toch minder riskant

Big Cat zei:
Furosemide is wel al zowat het zwaarste van het zwaarste he. Aan de andere kant vind in ook dat anti-estrogenen gebruiken tegen water is zoals schieten op een mug met een bazooka. Maar er bestaan lichtere diuretica dan furosemide. veel athleten reageren al zeer goed op enkel veel water en caffeine. Zoniet dan zijn er nog een aantal producten zoals modiuretic en zo die beter geschikt zijn. Dient uiteraard nog altijd onder controle van een dokter gebruikt te worden. Maar toch minder riskant
Bedankt voor de uitleg, ben er dus uit dat ik het niet ga pakken:D
Het was ook gewoon een open vraag, ik was met die meid het praten hierover en zij noemde deze produkten op, dat ze die makkelijk kan uitschrijven, maar weet dus nu dat het rotzooi is.
Welke produkten zouden jullie dus nu adviseren???

Patrick_ zei:
Ik heb een vraag omtrend vochtbestrijders, ik hoor vaker de naam Proviron of Arminex of zoiets haha vallen.
Maar ik merk dat ik toch wel vocht begin vast te houden van de 1000mg enanth en 500 mg tren.
Maar zou ik ook plastabletten kunnen pakken ervoor???
Ik kan namelijk heel makkelijk via een dokterassistente recept laten uitschrijven hiervoor,

Zijn bij jullie de produkten Bumitadine of Furosamide bekend, en zouden deze geschikt zijn???,

De combinatie test/tren gaat trouwens super, en ben nu in de 3 weken dat ik bezig ben 7-8 kilo aangekomen, waaronder ook zoals al aangeven wat vocht.
Maar zowel met spiermassa/harheid/ en kracht ben ik zeer tevreden met de vooruitgang.

Waarom een product (proviron) gebruiken om vocht af te drijven als zijn hoofdwerking totaal iets anders is dan vocht afdrijven! Proviron kan trouwens het geheel van je kuur nadelig beeinvloeden wanneer op het verkeerde moment gebruikt.
Lasix, weliswaar goed onder kontrole en juist gedosseerd is vindt ik prima te gebruiken!

SQUAT zei:
Waarom een product (proviron) gebruiken om vocht af te drijven als zijn hoofdwerking totaal iets anders is dan vocht afdrijven! Proviron kan trouwens het geheel van je kuur nadelig beeinvloeden wanneer op het verkeerde moment gebruikt.
Lasix, weliswaar goed onder kontrole en juist gedosseerd is vindt ik prima te gebruiken!
proviron een kuur nadelig beinvloeden? leg dit eens uit.proviron is juist een goede aanvulling op een kuur imo het verlaagd shbg en heeft (licht) anti oestrogene werking. hoe kan dit nadelig zijn?lasix is gewoon gevaarlijk. als je dan toch een diuretica wil neem dan aldactazide of aldactone.-rodge

rodge zei:
proviron een kuur nadelig beinvloeden? leg dit eens uit.proviron is juist een goede aanvulling op een kuur imo het verlaagd shbg en heeft (licht) anti oestrogene werking. hoe kan dit nadelig zijn?lasix is gewoon gevaarlijk. als je dan toch een diuretica wil neem dan aldactazide of aldactone.-rodge

Ik veronderstel dat zijn kuur er geen is om een wedstrijd voor te bereiden. Dus het water (gewicht) dat hij wint gaat hij deels verliezen tijdens de periode dat hij juist zo zwaar mogelijk wil worden. Met proviron heb je die hoeveelheid niet onder kontrole. Bij een product dat zuiver voor vochtafdrijven bedoeld is kan men exact bepalen hoeveel men wil afdrijven, waar proviron nog een tijdje blijft doorwerken, terwijl lasix al snel uitgewerkt is. Proviron zal bij een kuur om massa, waar gekozen wordt aa's te gebruiken om zoveel mogelijk massa te winnen deze juist negatief beeinvloeden omdat die oestrogeene omgeving juist belangrijk is! Of vergis ik mij hier?

SQUAT zei:
Ik veronderstel dat zijn kuur er geen is om een wedstrijd voor te bereiden. Dus het water (gewicht) dat hij wint gaat hij deels verliezen tijdens de periode dat hij juist zo zwaar mogelijk wil worden. Met proviron heb je die hoeveelheid niet onder kontrole. Bij een product dat zuiver voor vochtafdrijven bedoeld is kan men exact bepalen hoeveel men wil afdrijven, waar proviron nog een tijdje blijft doorwerken, terwijl lasix al snel uitgewerkt is. Proviron zal bij een kuur om massa, waar gekozen wordt aa's te gebruiken om zoveel mogelijk massa te winnen deze juist negatief beeinvloeden omdat die oestrogeene omgeving juist belangrijk is! Of vergis ik mij hier?

Je vergist je zeker niet. Alhoewel proviron best een mild anti-estrogeen is, is dat nu net het probleem dat ik heb met anti-estrogenen om vocht te verminderen. Estrogenen leiden via een aantal cascades tot vocht ophouden, maar ze doen ook zoveel meer. NIet (enkel) voor gains, maar ook qua gezondheid. Tenzij je bijzonder vatbaar bent voor estrogene effecten zou ik er van blijven, omdat ze overigens je gevoeligheid voor estrogenen nadien verhogen (met uitzondering van SERMS zoals Nolavadex).

Met vochtafdrijvers behandel je tenminste effectief het symptoom dat je wil behandelen zonder andere dingen te beinvloeden, al zou ik opteren voor een milder middel dan lasix.

@SQUAT : lang geleden dat ik je nog gehoord heb, nu ik geen up to date contact informatie meer heb voor je ? Hoe stellen jij en de familie het ?

@Rodge : androgenen verlagen al SHBG, zodat je in een kuur zeker geen nood hebt voor competitie met SHBG van middelen als proviron. Is overigens de reden dat je nooit SHBG verlagende producten mag gebruiken tijdens je PCT, omdat SHBG moet herstellen voor goed herstel van HPTA, ze spelen een rol in testiculaire functie via de SHBG receptor, en in het omzetten van andro naar Test in verschillende cel-types, een van de laatste dingen die herstelt na een kuur.

Overigens is aldactone of andere spironolactone bevattende middelen nog slechter voor gains, aangezien spiro werkt als een blokker van de androgene receptor en dus je kuur sterk afzwakt.

@bigcat: ik ben het met je eens dat het teveel verlagen van je oestrogeen van uit muscle building en gezonheids oogpunt niet verstandig is. maar geen actie onder nemen als je 1000mg test-e neemt is mijn inziens ook niet aan te raden,zekers een lichte dosis AI bij nemen. proviron in een kuur van test/tren maakt deze zeker wel effectiever als zijnde DHT afgeleide,winny of masteron zouden ook hiervoor in aanmerking kunnen komen alhoewel ik winny niet voor te lange tijd zou nemen, proviron is dus ideaal imo.

aldactone tijdens kuur is zeker niet aan te raden maar mijn inziens veiliger in gebruik dan lasix. effectiever nee,veiliger ja.

-rodge

rodge zei:
@bigcat: ik ben het met je eens dat het teveel verlagen van je oestrogeen van uit muscle building en gezonheids oogpunt niet verstandig is. maar geen actie onder nemen als je 1000mg test-e neemt is mijn inziens ook niet aan te raden,zekers een lichte dosis AI bij nemen. proviron in een kuur van test/tren maakt deze zeker wel effectiever als zijnde DHT afgeleide,winny of masteron zouden ook hiervoor in aanmerking kunnen komen alhoewel ik winny niet voor te lange tijd zou nemen, proviron is dus ideaal imo.

aldactone tijdens kuur is zeker niet aan te raden maar mijn inziens veiliger in gebruik dan lasix. effectiever nee,veiliger ja.

-rodge

@rodge, de verhoudingen massa/vocht, naarmate je massiever bent gaan rechtevenredig omhoog tijdens het kuren voor massa. In pro land betekend dit zelfs in opbouw enorm veel vocht en wordt er veel gebruik gemaakt van lasix. Het is effectief en werkt echt snel. Deze jongens zitten vaak met het probleem dat op een paar uur voor de wedstrijd hun vochtbalans nog totaal (negatief) veranderd en dan komt aldact te kort omdat het niet snel genoeg kan reageren. Lasix wel.

@bigcat, ja lang geleden he peter! Ik stuur je zodra ik tijd heb wel eens een mail! Maar wel reageren he!;)

SQUAT zei:
@rodge, de verhoudingen massa/vocht, naarmate je massiever bent gaan rechtevenredig omhoog tijdens het kuren voor massa. In pro land betekend dit zelfs in opbouw enorm veel vocht en wordt er veel gebruik gemaakt van lasix. Het is effectief en werkt echt snel. Deze jongens zitten vaak met het probleem dat op een paar uur voor de wedstrijd hun vochtbalans nog totaal (negatief) veranderd en dan komt aldact te kort omdat het niet snel genoeg kan reageren. Lasix wel.

maar we hebben het hier niet over pro's maar over gewone amateur bb'rs. en ik vind dat het gebruik van lasix dan gewoon te gevaarlijk is zelfs voor een wedstrijd. het is ook niet voor niks dat je steeds meer over profs hoort die last hebben van ernstige nier aandoeningen. niks mis mee om een geschikte AI in de juiste dosis te nemen tijdens een kuur, ik zou zelfs zeggen dat het essentieel is.

-rodge

rodge zei:

Proviron leidt aan dezelfde aandoening als DHT (androstanolone), namelijk een snelle en wegens aanwezige hoog-affiniteits bindings-eiwitten, irreversiebele omzetting naar een 3alpha metaboliet door het 3aHSD enzym. Met andere woorden, het heeft niet zoals winny of masteron een direct effect op spierweefsel. Het bouwt geen spierweefsel op, evenmin als je androstanolone of mestanolone zou toedienen.

Aakvaag en stromme (1974) toonden trouwens in de acta endocrinologica aan dat mesterolone in normale mannen, omdat het SHBG competitief bind, dat het totaal testosterone sterk verlaagt zonder enig effect te hebben op vrije testosterone, LH of FSH.

Overigens zie ik geen probleem om een gram test zonder iets te nemen, tot er zich problemen voordoen. Die vallen perfect te behandelen met SERMS nadien. ALs er zich snel en herhaaldelijk problemen voordoen, dan is het moment om een AI te overwegen.

Ik vind spironolactone een overbodig middel. Er zijn voldoende lichte en veilige diuretica om niet naar spiro te moeten grijpen, en zonder daarom furosemide te moeten overwegen.

Terug
Naar boven