XXL Nutrition

vochtbestrijders???

SQUAT zei:
@bigcat, ja lang geleden he peter! Ik stuur je zodra ik tijd heb wel eens een mail! Maar wel reageren he!;)

Doe ik zeker, maar zet wel in de subjectline van wie het is, want ik ploeg nogal snel door men emails, omdat ik weinig tijd overhoud met men stage nu, dat ik hem niet per ongeluk verwijder :p

rodge zei:
maar we hebben het hier niet over pro's maar over gewone amateur bb'rs. en ik vind dat het gebruik van lasix dan gewoon te gevaarlijk is zelfs voor een wedstrijd. het is ook niet voor niks dat je steeds meer over profs hoort die last hebben van ernstige nier aandoeningen. niks mis mee om een geschikte AI in de juiste dosis te nemen tijdens een kuur, ik zou zelfs zeggen dat het essentieel is.

-rodge

Ik wou hiermee gewoon maar de effectiviteit verklaren, en verwijsde daarom naar de pro's.
Het is trouwens niet omdat we geen pro's zijn dat we niet dezelfde mogelijkheden mogen benutten. Lasix kan in sommige gevallen trouwens een snelle en goede oplossing zijn wanneer er snel moet ingegrepen worden om erger te voorkomen. Maar idd, het is dan ook in extreeme gevallen. Zelf heb ik er goede ervaringen mee gehad zonder problemen. Enkel is het moeilijk om je mineraalbalans onder kontrole te houden, en ik weet ook wel dat daar het gevaar zit.

Terug
Naar boven