XXL Nutrition

voeding gedurende kuur

Stefanality

Novice
Waardering
0
ik en een vriend zijn samen aan het studeren over de werking van AS. Er staat alleen weinig over voeding bij een kuur as.
Behalve dat de soort as afhankelijk is van je vocht/vet toename is een dieet toch ook heel belangrijk, dacht ik zo.
Je wilt bijv. een droge massa kuur met bijv. boldenone en/of winstrol/trenbolone/test prop en je houdt je voeding op wat je normaal eet. Dus het zelfde aan kh en vetten, maar alleen hoger in eiwitten. Kom je dan droger te staan maar win je er wel spiermassa mee.
Stats:
1.78
85-86kg
vet% rond 12-13

Ik eet nu zo'n 250gr ew, 400-500gr kh en 60-70gr vet. het is nu zo dat ik steeds moeilijk aan kom in spiermassa en wil toch echt dit vet% behouden of heel mss wel liever lager gaan, wat haast niet mogelijk is lijkt me.
Hoeveel proteine moet je dan nemen tijdens een kuur?

Ik zou zeggen 3-5 gr/kg lichaamsgewicht.

ik zou de koolhydraat-inname ook hoger leggen.Maar niet TE hoog natuurlijk en je vetten gematigd houden.

Ik zelf zit nu op ong 6-7% en wil dat zelf ook houden als ik dadelijk nog een kuur ga doen. Zou er ook 1x in de week bij cardio-en en ga voorzichtig iedere keer kijken of ik wat kh kan toevoegen. eiwitten idd op min 4gr/kg lichaamsgewicht houden. In jouw geval dus min 350gr. Ik heb in mijn vorige kuur ook echt een beetje verdoet door 5500-6500kcal te eten om maar zo snel mogelijk op de weegschaal kilo's aan te komen, maar vanaf nu doe ik dat niet meer. Kwam op een vet% van 12-13% en dat was niet prettig

Ik zou aanraden om tijdens een kuur een volgende pct te handhaven : ongeveer 50 pct eiwitten, 35 pct aan koolh en 15 pct vet, wanneer men niet aan het kuren is worden de pct-ges eiwitten-koolh omgewisseld

en dan de calorieen gelijk houden met wanneer je niet kuurt? Dan zal je mss wel droger worden, maar dan kom je niet aan in spiermassa of zit ik er naast?

Ze zeggen dat kipfilet een goede eiwit bron is! maar ik weet niet of dit waar is hoor!
Kom op man, gebruik toch eens die search button, zulke vragen zijn al zo vaak gesteld en er is ook al zo vaak (GOED) antwoord op gegeven!

Ps, zorg alsjeblieft eerst dat je je voeding in orde hebt voor je een kuur begint, anders kun je het zowieso wel vergeten:
Bezint eer gij begint!

Stefanality zei:
ik en een vriend zijn samen aan het studeren over de werking van AS. Er staat alleen weinig over voeding bij een kuur as.
Behalve dat de soort as afhankelijk is van je vocht/vet toename is een dieet toch ook heel belangrijk, dacht ik zo.
Je wilt bijv. een droge massa kuur met bijv. boldenone en/of winstrol/trenbolone/test prop en je houdt je voeding op wat je normaal eet. Dus het zelfde aan kh en vetten, maar alleen hoger in eiwitten. Kom je dan droger te staan maar win je er wel spiermassa mee.
Stats:
1.78
85-86kg
vet% rond 12-13

Ik eet nu zo'n 250gr ew, 400-500gr kh en 60-70gr vet. het is nu zo dat ik steeds moeilijk aan kom in spiermassa en wil toch echt dit vet% behouden of heel mss wel liever lager gaan, wat haast niet mogelijk is lijkt me.
Hoeveel proteine moet je dan nemen tijdens een kuur?

Terug
Naar boven