Fitness Seller

voeding vegetariër

clark X kent

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
88kg
Hey allemaal,

ik train nu 3 jaar , ben 27, en ben al 13 jaar vegetariër. Maar nu is de tijd gekomen dat ik wat serieuzere vragen wou stellen over voeding. Mijn nonkel, en mijn grote voorbeeld, traint al 25 jaar en zegt dat eten bijna belangrijker is dan het trainen. En dat besef ik dus al vanaf dag 1 dat ik train omdat het niet echt evident is om al mijn proteinen binnen te krijgen...

Zoals eerder vermeld train ik nu bijna drie jaar vrij intensief. Ik ben 1 m 73 groot en ik 3 jaar geleden begonnen op 63 kg. Nu 3 jaar verder weeg ik 88 kg. Niet dat mijn gains veel voorstellen vergeleken met sommige mensen hier ;)

bv:
borstomtrek is nu 117 cm (wil ik op 120)
armen zijn maar 41 cm (moet echt naar 43,5. En ik heb hard moeten werken om links bij te doen groeien)

BP:
is het maximum dat ik 5 maal kan duwen 110 kg (to failure)
squats 140 kg 8 keer
Pullovers: 44kg 8keer
etc...

Nu heeft mijn voedingsschema me redelijk uit de nood geholpen maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niets meer bijkom qua massa en wat vet op mijn buik heb gekregen. Ik zit de laatste 3 weken wel op een creatinekuurtje dus dat kan daar wel mee te maken hebben.

Nu was mijn vraag zou iemand me willen helpen met het opstellen van een nieuw en goed voedingsschema. Bulk & cut voor een vegetariër.
Want ik heb echt het gevoel dat ik vast zit... en dat is vrij frustrerend.

schema momenteel :

WAKE UP:
Shake 0,5 l magere melk met soy proteinen
2 bruin brood 100 g met pindakaas

200 ml water met creatine

Ochtend [10.00]
2 bruin brood 100 gr.
met pindakaas
+ grany

Middag [12.00]
glas water 200 ml.
6 bruin brood 100 gr.
pindakaas of vegetarische paté

Middag [15.00]
2 bruin brood 100 gr
wat noten of fruit.

Middag [15.30]
0.5 liter water
appel 1 stuk
sultana 1 stuk

avond [17.30)
creatine

18:00: TRAINEN + shake erna

Avond [19:30]
Wat de pot schaft(voorbeeld):

3 Aardappelen