XXL Nutrition

voeding

runni

Novice
Waardering
0
hallo allemaal

ik heb geen vast voedingsschemaomdat ik heel onregelmatige tijden heb maar probeer wel zoveel mogelijk te eten ( altijd waneer ik tijd heb ik eet )

dit eet ik op een dag:

brinta ( heel dik aangemaakt ) of anders 2sneden brood extra
10 tot 14 sneden brood met pindakaas/kaas/kipfilet/file american
1 a 2 stuks fruit
avond eten zoveel als ik kan

meestal 1 a 2 whey shakes

savonds * 250gr kwart of tonijn 150gr (voor het slapen gaan)

af en toe wat noten

heb dit opgebouwd en ben in een 7maanden tijd met sporten 8kilo aangekomen

mijn vraag was zou ik overdag iets minder brood eten en dan 100gr pinda's doen ofsoo?

nog iets:
vrijdags heb ik stage(in een restaurant) en eet ik smorgen zoveel ik kan want wij eten om half 1 daar samen en maakt iemand eten en om 5uur eten we savonds en ben om half 7 klaar zou ik als ik om 7uur tuis weer eet genoeg zijn ?

want heb geen tijd daar om te eten alleen als we samen eten om half 1 en 5uur

dankje!

neem naar stage wat eiwitshakes met olijfolie mee. Eventueel weightgainer. Ik neem aan dat je heus af en toe wel eens wat mag drinken. Dan gooi je bij je glas water nog een shake naar binnen ;)

• Topic Starter Topic Starter
neem naar stage wat eiwitshakes met olijfolie mee. Eventueel weightgainer. Ik neem aan dat je heus af en toe wel eens wat mag drinken. Dan gooi je bij je glas water nog een shake naar binnen ;)

goed idee :) dankje :)

en de rest van mijn voeding :)

alvast heel erg bedankt voor deze tip !:)

ik drink trouwens veel water melk en sap verder GEEN frisdrank

en eet af en toe ok een mars of snikkers voor de Kcal's

wil chocomelk hale en dat erbij drinken over de dag

maar zou ik bv 2 boterhammetjes weg laten en dan 100gr pinda's doen lekker veel kcal

dankje

dit is wel een goeie alleen olijfolie hoe krijg je het op is kij vies vind ik:P

verder weet ik nie zo veel van voedingschema's ik eet zoveel ik kan ;)

Mag ik vragen hoe je erbij komt om zoveel mogelijk te eten?

Ik neem aan dat je 6 dagen in de week gewoon om de twee uur kan eten? Ontbijt, lunch en avondeten sowieso. S'avonds dan een bak kwark voor het slapen gaan is goed.
Op niet trainingsdagen kan je minder eten en kan je vrijdags bijvoorbeeld als rustdag gebruiken van trainen.

Mag ik vragen hoe je erbij komt om zoveel mogelijk te eten?

Ik neem aan dat je 6 dagen in de week gewoon om de twee uur kan eten? Ontbijt, lunch en avondeten sowieso. S'avonds dan een bak kwark voor het slapen gaan is goed.
Op niet trainingsdagen kan je minder eten en kan je vrijdags bijvoorbeeld als rustdag gebruiken van trainen.

hoe wil je anders minimaal 3500kcal hale?
gewoon proberen 6 maaltijden per dag

maar verder weet ik ok niet echt wat hij beste kan eten

hoe wil je anders minimaal 3500kcal hale?
gewoon proberen 6 maaltijden per dag

maar verder weet ik ok niet echt wat hij beste kan eten

Ja, sorry formuleerde het verkeerd;

Bij avond eten zegt hij zoveel als ik kan. Ik bedoelde hoe hij erbij komt om zoveel mogelijk te eten in één maaltijd. Ik snap ook dat je beter 6 kleinere porties kan nemen dan 3 porties teveel.

Bij avond eten zegt hij zoveel als ik kan. Ik bedoelde hoe hij erbij komt om zoveel mogelijk te eten in één maaltijd. Ik snap ook dat je beter 6 kleinere porties kan nemen dan 3 porties teveel.

ok ;)

even wachten op zijn reactie he;)

maar veel avond eten lijkt me wel goed zolang je ok veel vlees eet ;)

heb olijfolie probeert maar moest bijna kotse hoe neem je het in ?

ben gek op vlees en ik eet altijd alle panne leeg zonde om weg te gooie tog

verdere tips ?

kan iemand mij nou helpen?

Terug
Naar boven