Fitness Seller

Voedings schema excel

EJ010

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb een voedings schema voor mijn vriendin gemaakt.
Ze traint 4 keer in de week waar van 2 keer per week kracht/cardio en 2 keer alleen cardio. Ze heeft moeite met afvallen. Ze is ongeveer 1,76 weegt 78kg en heeft een vet% van 30%. Alleen wil het nog niet helemaal lukken om de kilo's kwijt te raken. De vormen komer er wel maar het gewicht bijft het zelfde. Kunnen jullie misschien wat tips of op en aanmerkingen geven op het voedingsschema? Of andere tips die misshcien zouden kunne helpen?

Bijlagen

Het gaat niet om het gewicht, maar juist om de VORM. Laat haar even naar de beginpost van mijn log gaan, en foto's kijken: de 2 foto's naast elkaar (witte trainingsbroek vs zwart setje) daar zit slechts 5kg tussen - en héél veel kledingmaten ;)

Daarbij: laat haar op onderhoud eten, zware krachttraining en cardio doen - dan moet het goedkomen.

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Voedingsschema vind ik prut, sorry.
De hele boel hangt van 'hapjes' aan elkaar - met veel te veel koolhydraten.
(bosvruchten vlak voor het slapen?! wat is er mis met kwark, eventueel opgeleukt met kaneel en zoetstof?)
Special K -> havermout
yoghurt -> kwark (mager)

Laat haar eens dingen eten die vullen (ik zou kapot gaan van de honger met dit schema).

• Topic Starter Topic Starter
Thanks,
Ik zal het eens laten zien, je ziet echt super veel progessie!
En inderdaad het gaat om de vorm. De krachttraining doen we toch flink zwaar. Maar het kan altijd zwaarder, cardio na de krachttraining 30 á 45 min. Op niet KT-dagen een uur. Verspreid over de week om en om.

Het is dus geen goed schema, goed dat je het zegt. Ik zal er wat aanpassingen in maken. Misschien kan je er dan nog eens naar kijken. Dat zal helaas pas maandag weer zijn.

Heb je verder nog tips, voor dit schema. meer eiwitten? Zoals kwark, eieren, shakes, mager vlees....

Thanks,
Ik zal het eens laten zien, je ziet echt super veel progessie!
En inderdaad het gaat om de vorm. De krachttraining doen we toch flink zwaar. Maar het kan altijd zwaarder, cardio na de krachttraining 30 á 45 min. Op niet KT-dagen een uur. Verspreid over de week om en om.

Het is dus geen goed schema, goed dat je het zegt. Ik zal er wat aanpassingen in maken. Misschien kan je er dan nog eens naar kijken. Dat zal helaas pas maandag weer zijn.

Heb je verder nog tips, voor dit schema. meer eiwitten? Zoals kwark, eieren, shakes, mager vlees....

You're welcome...

Iets als:
1 - havermout met whey en een stuk fruit
2 - halve bak kwark met ananas
3 - brood met pindakaas, kipfilet
4 - salade met tonijn
5 - avondeten (let op: niet teveel koolhydraten (aardappelen / pasta etc), en niet teveel sauzen) voldoende eiwitten (vlees / vis!) en onbeperkt groente
6 - kwark met noten

Zoiets zit ik aan te denken... verhoudingen / aantallen etc. laat ik aan jou over. Ben zelf voorstander van 50-30-20 om mee te beginnen, waarbij ik de 30% eiwitten belangrijker vind dan de andere aantallen.

Terug
Naar boven