Lennard076
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 70kg
Hallo iedereen, mijn naam is Lennard en ik ben nieuw op dit forum! Ik ben nu 15 jaar en sinds zit een paar maanden op fitness. Ik voetbal daarbij nog steeds, al 8 jaar overigens. Maar dat terzijde, fitness ik nou een paar maanden en wil het nu echt serieus gaan aanpakken.
Ik weeg nu: 69 kilo en ben 1,84 lang.
Ik ben nogal slecht in een goed voedselschema maken maar dit is wat ik er tot nu toe van gemaakt heb. Graag tips en commentaar!
Over de dag verdeeld: 2 liter water.
8:00
500 ml volle kwark kwark en 2 bananen.
10:30
4 boterhammen met kipfilet
13:00
Eén blikje tonijn en weer 4 boterhammen met kipfilet.
15:00
Net voor het trainen, 1 banaantje en appeltje. Vind het namelijk niet fijn om met een hele volle maag te trainen..
16:15
Na het trainen wat creatine en een proteïne shake met 2 rauwe eieren erin + een blikje tonijn.
19:00
Ligt eraan wat de potschaft maar is altijd gezond bij ons thuis. Dus een flink bord Rijst/Pasta of gewoon aardappels groente vlees.
21:30
500 ml volle kwark met wat verst fruit + handje pinda's.
Groetjes!
Ik weeg nu: 69 kilo en ben 1,84 lang.
Ik ben nogal slecht in een goed voedselschema maken maar dit is wat ik er tot nu toe van gemaakt heb. Graag tips en commentaar!
Over de dag verdeeld: 2 liter water.
8:00
500 ml volle kwark kwark en 2 bananen.
10:30
4 boterhammen met kipfilet
13:00
Eén blikje tonijn en weer 4 boterhammen met kipfilet.
15:00
Net voor het trainen, 1 banaantje en appeltje. Vind het namelijk niet fijn om met een hele volle maag te trainen..
16:15
Na het trainen wat creatine en een proteïne shake met 2 rauwe eieren erin + een blikje tonijn.
19:00
Ligt eraan wat de potschaft maar is altijd gezond bij ons thuis. Dus een flink bord Rijst/Pasta of gewoon aardappels groente vlees.
21:30
500 ml volle kwark met wat verst fruit + handje pinda's.
Groetjes!
Laatst bewerkt: