Fitness Seller

Voedingschema om groter te worden

Deniz11muis1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
66kg
Vetpercentage
10%
Mijn voedingschema om groter te worden en een beetje aan te komen:

7:30 2 lepels brinta + 1 lepel lean gain eiwitshake met 500 ml half volle melk.
OF 4 boterhammen met op 2 pindakaas + 1 banana en op 2 kipfilet met tomaten of ketchup.
-Animal pak vitamine pillen.
-5 gr creatine
-pil omega 3 (visolie)

10:30 4 boterhammen met kipfilet/pindakaas/ei. Soms meer en soms minder. Dat ligt eraan want ik heb soms in de eerste pauze meteen honger.

-5gr creatine ( doe ik al van te voren in mijn flesje water want anders lijkt het alsof ik coke de school in smokkel)

12:00 4 boterhammen met kipfilet/pindakaas/ei. Als ik niet naar school hoef op dat tijdstopt dan neem ik ook wel eens een blik tonijn.

14:00/15:00 Fruit, Appel/banaan/Mineola/Mandarijn etc. meestal 3 stuks.

17:00/18:00 avond eten, ligt eraan of ik moet werken. Meestal wat mijn moeder heeft gemaakt. Ze maakt meestal dingen die ik lekker vind en gezonde dingen zoals kip met rijst. Ik eet eigenlijk altijd clean en gezond maar alleen op zaterdag eet ik soms friet omdat al mijn collega's dat ook eten en ik heb eigenlijk wel een sort cheatmeal nodig.

-5 gr creatine

19:30 Banaan als pre workout, ik heb zelf ook van dat pre-workout spul, maar als ik dat zo laat nog neem dan slaap ik pas rond 03:00.

21:30 kwark met noten zoals amandelen, hazelnoten, walnoten etc,

Soms ook een eiwitshake na het sporten maar dat ligt aan het tijdstip.

-5gr creatine
-pil omega 3 (visolie)

Ik volg dit schema niet altijd precies omdat ik soms heel de dag naar school ga, daarna nog werk en dan nog ga sporten of andersom dus dan word het ingewikkeld. Ik eet veel boterhammen maar ik weet niet wat ik anders moet eten op school of op werk. Tijdelijk heb ik een stop omdat ik gek werd van alle supplementen en je mag toch maar een tijdje creatine gebruiken en die creatine zit ook verwerkt in mijn vitamine pillen en in mijn pre-workout.

Mijn supplementen:

-Precision engineered Vanilla Weight gainer
-Lean gain Banana Milk shake.
-Stackers 4 Efedra Free
-Creapure Creatine
-Universal Shock Therapy
-Universal Animal pak
-Omega-3 van Now

Misschien handig om je caloriebehoefte, aantal eiwitten, vetten en koolhydraten te vermelden

• Topic Starter Topic Starter
Dit is wat ik ongv. eet op een dag:

Eiwit: 159.6
Koolh: 415.4
Vet: 85.5
Tot Kcal: 3055

Helemaal kan het niet kloppen want ik gebruik olijf olie i.p.v gewone olie, Dus de vetten zullen wss iets minder zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven