AndroidHealthClinic

Voedingsschema beginner

skb18

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
71kg
Graag hoor ik jullie meningen over mijn voedingsschema voordat ik er aan begin. Ik ben ook nog niet begonnen met trainen. Dit wil ik pas gaan nadat ik jullie meningen gehoord heb en als het nodig is nog enige aanpassingen kan doen.

De reden waarom ik op maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag een ander schema heb dan op woensdag, vrijdag en zondag is omdat dit beter uitkomt met mijn werk. Soms begin ik om 7 uur met werken en soms om 12 uur.

Ik heb de site voedingswaardetabel.nl gebruikt voor de voedingswaardes.
Over mijn vetpercentage ben ik niet zeker (volgens een site 11%). Dit speelt ook geen hele grote rol mee (denk ik), voorlopig ga ik toch bulken.

Bijgevoegd mijn voedingsschema. Graag hoor ik meningen e.d.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Anybody?

Even een opmerking op je schema. Het is wel verstandig op vetten erbij te zetten omdat je voor spieropbouw namelijk ook vetten nodig hebt ong 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht. En ik zou iets meer koolhydraten doen op de eerste dagen

Persoonlijk vind ik je ene schema nogal wat hoog in kilocalorieën, ik zou toch iets lager gaan , ipv +-3900 toch rond die 3300kcal, je gaat zo wel wat trager bijkomen , maar ook een hoop minder vet.. waardoor je minder snel zal moeten gaan cutten, enja inderdaad zet je vetten ook in het schema, ook deze zijn belangrijk! :)

Ik heb de vetten in het schema gezet. Ook heb ik het aantal kilocalorieën verminderd. Het aantal koolhydraten lijkt aan de lage kant maar dit komt omdat ik geen idee heb hoeveel koolhydraten er ongeveer binnen komen bij het avondeten. Ik eet elke avond 3 hele aardappelen (vrij groot), een stuk vlees (kipfilet, karbonade e.d.) en groente (bonen, soorten kool).

Het schema ziet er nu zo uit:
2u90ncl.png

Het aantal vetten is misschien aan de hoge kant? Graag hoor ik jullie mening.

Bump.

ook iets om rekening mee tehouden, dit is mij geleerd, je gebruikt alleen de dierlijke eiwitten. dus de eiwitten in brood, pindakaas, fruit en noem maar op die hoef je dus niet opteschrijven.

Weinig opmerkingen gehad. Geen idee of dit een goed of slecht teken is.

Graag hoor ik nog een paar meningen zodat ik volgende week aan het schema kan beginnen.

ook iets om rekening mee tehouden, dit is mij geleerd, je gebruikt alleen de dierlijke eiwitten. dus de eiwitten in brood, pindakaas, fruit en noem maar op die hoef je dus niet opteschrijven.

Je wilt zeggen dat alle andere eiwitten nutteloos zijn en je eigenlijk niet hoeft te nemen omdat je lichaam dit niet opslaat? :eek::roflol:

Terug
Naar boven