AndroidHealthClinic

Voedingsschema bulk

Sammy302

Cool Novice
Waardering
0
Naar aanleiding van geposte foto : [Link niet meer beschikbaar]

+- 8u Ontbijt:

100g havermout
35g rozijnen
Multivit
Visoliecaps
Actimel

+- 11u Tussendoor:
Appel

13-13.30uMiddag:

140g brood volkoren
150g rauwkost(wortel,paprika,ui,sla)
Kipfilet/kalkoenfilet
Visoliecaps

Chupa chup lolly

17-17.30u:

240g brood volkoren
Kipfilet/paardenvlees

Trainen, beperk me tot max 1.30u

19-19.30u:

300ml magere melk
60g weightgainer dymatize

20-20.30u

200g kipfilet/kalkoen (1x zalm, 1x kabeljauw)
250g groenten
1 alprosoya pudding

22u

500g yoghurt
1 appel/peer

30g noten

(Het brood is +- een klein brood volledig)

Drank: probeer 2,5-3liter water te drinken

Soms s'avonds nog een koek of frangipane als ik me niet kan houden :p(gebeurt niet veel)

Verder probeer ik junk te beperken, heb echt schrk om vet te worden, alhoewel ik graag junk eet maarja:)

Bereken eerst eens wat je nodig hebt.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/
Maak hierna een voedingsschema en vermeld kcal, eiwitten en vetten.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/
Zorg dat je genoeg eiwitten binnen krijgt.
Zorg ervoor dat je om de 2-3 uur iets eet. Dan heb ik het over iets meer dan een appel. Om te zwijgen over je 'Chupa chup lolly'.
Lees veel in de stickys. En ga ervoor.
Als je dit gedaan hebt zal je ook meer reactie krijgen op je nieuw voedingsschema.
Succes ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Ok zal morgen eens berekenen, maar ik ben daar eerlijk gezegd niet zo voor.

Heb het eerder voor methode van voedingsschema zoals ik nu heb , alles afwegen en dan zien hoe ik reageer na 1-2 weken en hierop aanpassen, verminderen.

die chupa chup lolly is geen maaltijd dat zie je toch ook, is gwn iets lekkers na men boterhammen :p

je gat tussen 8:00 en 13:00 is veel te groot, plus geen eiwitten. Neem s'ochtends een snelle eiwitbron en maak van 11:00 een volwaardige maaltijd. Voeg ook een maaltijd in rond 15:15. Probeer 2x een warme maaltijd te nuttigen, voeg als t kan nog ergens een maaltijd met pasta of aardappelen in. Neem rijst bij je groenten en kip/vis.

suc6 ermee!

Ok zal morgen eens berekenen, maar ik ben daar eerlijk gezegd niet zo voor.

Heb het eerder voor methode van voedingsschema zoals ik nu heb , alles afwegen en dan zien hoe ik reageer na 1-2 weken en hierop aanpassen, verminderen.

die chupa chup lolly is geen maaltijd dat zie je toch ook, is gwn iets lekkers na men boterhammen :p

Luister liever naar de jongens hier ipv naar jou methode momenteel als je wilt groeien ;) .

Nog s iets...hanteer je dit schema nog maar net en at je daarvoor nix, heb je heftig drugsgebruik achter de rug of hebben ze experimenten op je uitgevoerd? Want het is niet veel wat je eet, maar ook geen anorexia toestand.
Junk er op los, je hebt geen gram vet op je lichaam.

Nog s iets...hanteer je dit schema nog maar net en at je daarvoor nix, heb je heftig drugsgebruik achter de rug of hebben ze experimenten op je uitgevoerd? Want het is niet veel wat je eet, maar ook geen anorexia toestand.

het is wel niet de bedoeling dat deze jongen dan vet gaat worden ;)

Die Chupa chup lolly is wel geen maaltijd voor hem.
Neen kerel genoeg gelachen.
Wees niet eigenwijs en probeer rekening te houden met de tips.

Hanteer dit nu toch al geruime tijd.

Verder eet ik geen rijst in de avond omdat dit altijd laat op de avond is en ik voor training al ruime portie brood eet en meteen na training weightgainer, moest ik hierbij nog 100g pasta nemen mss teveel carbs s'avonds?

Zou ik dan beter de boterhammen verdelen en bv 2 boterhammen naar 11u en 2 naar 15u?

Volgens mijn berekening:

3531kcal
216g eiwit (24%)
528g kh (59%)
69g vet (17%)

Op de visdagen verschilt dit, met de zalm.

Zou ik nog iets toevoegen in de voormiddag of namiddag , of gewoon wat ik nu neem verdelen?

die chupa chup lolly zal het hem doen ;) maar dit is idd wel handig dit forum om zo eens goeie ideen op te doen.. Succes jonge ik doe met je meej met Deze Bulk :D

Kan er iemand mij helpen met een voedingsschema voor iemand die de nacht werkt ik vertrek om 21u begin te werken om 22u heb maar 1 pauze om 02u maar kan daar tussen wel nog iets drinken maar niet eten.heb gedaan mat werken om 06u en ben thuis om 07u.sta op om een uur of 15u
Kan er iemand mij helpen.
Ik kom ook heel slecht bij weeg nu 71kg en ben 1m87 ben even gestopt met trainen weegde toen 77kg

Mvg yves

Terug
Naar boven