wannebbb
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb redelijk wat stickies gelezen en heb inmiddels zelf een schema opgesteld adhv een mooi xls'je hier ergens op het forum. Ik kom niet snel aan, tenger gebouwd maar niet droog zeg maar
Kan mezelf ook niet echt plaatsen tussen de 3 lichaamstypen (foto van mezelf uploaden zie ik niet zo zitten..) Ben nu een maandje aan het sporten, 2 a 3 dagen per week, rustig opbouwen en laag in gewichten. Eerst de basis maar eens onder de knie krijgen lijkt me een beter plan.
Mijn onderhoud is als volgt: 88,362 + (68,3 X 13,397) + (183 X 4,799) - (28 x 5,677) = 1723. Dat x 1.375 (vooralsnog, hopelijk straks x 1,55 ;D) = 2369. Nu heb ik onderstaand schema opgesteld. Kan ik nog wat verbeteren of eerst een maandje aankijken? Volgens mij zit ik nogal hoog in eiwitten? Is dat heel erg, die kwark en kip gaan er wel in namelijk
Tips zijn welkom!
Doel is aankomen, maar dat moet duidelijk zijn xD
Kan mezelf ook niet echt plaatsen tussen de 3 lichaamstypen (foto van mezelf uploaden zie ik niet zo zitten..) Ben nu een maandje aan het sporten, 2 a 3 dagen per week, rustig opbouwen en laag in gewichten. Eerst de basis maar eens onder de knie krijgen lijkt me een beter plan.Mijn onderhoud is als volgt: 88,362 + (68,3 X 13,397) + (183 X 4,799) - (28 x 5,677) = 1723. Dat x 1.375 (vooralsnog, hopelijk straks x 1,55 ;D) = 2369. Nu heb ik onderstaand schema opgesteld. Kan ik nog wat verbeteren of eerst een maandje aankijken? Volgens mij zit ik nogal hoog in eiwitten? Is dat heel erg, die kwark en kip gaan er wel in namelijk
Tips zijn welkom!Doel is aankomen, maar dat moet duidelijk zijn xD
Laatst bewerkt:

anders nog wat carb rijk toevoegen