hallo allemaal nou hier gaan we dan.
na veel onderzoek te hebben gedaan heb ik het maar geprobeerd na veel nadenken met wat te eten ben ik er uit al was het een hel xD
ik ben
172cm
82kg
taille 87
ik ben me kcal aan het verlagen aangezien ik me vet% wil verlagen.
normaal rust kwam ik uit op 1860 en heb daar 500 van af gehaald dus 1360kcal
edit 1: ik gebruik ook medicatie elke dag waar onder ritalin en een antidepressiva daar naast vitamine supplement en omega 3
hier het schema:
ik wist gewoon niet meer wat ik moest kiezen ivm eten aangezien ik eigenlijk iedere dag wel het zelfde eet en 1x per week een cheat dag heb
ik train 6 tot 7x in de week atm 6x
dag 1: rug dag 2: loopband 5km per uur berg 15% helling 30 tot 45 min
dag 3: borst dag 4: loopband 5km per uur berg 15% helling 30 tot 45 min
dag 5: schuinen buik spieren/rug dag 6:loopband 5km per uur berg 15% helling 30 tot 45 min
soms wissel ik de loopband af maar meestal ga ik door tot minimaal 350kcal verbrand volgens machine en dat is meestal pas na dik een 30 min.
hoop dat dit genoeg info is fire away alvast bedankt voor alle info die ik krijg!
na veel onderzoek te hebben gedaan heb ik het maar geprobeerd na veel nadenken met wat te eten ben ik er uit al was het een hel xD
ik ben
172cm
82kg
taille 87
ik ben me kcal aan het verlagen aangezien ik me vet% wil verlagen.
normaal rust kwam ik uit op 1860 en heb daar 500 van af gehaald dus 1360kcal
edit 1: ik gebruik ook medicatie elke dag waar onder ritalin en een antidepressiva daar naast vitamine supplement en omega 3
hier het schema:
ik wist gewoon niet meer wat ik moest kiezen ivm eten aangezien ik eigenlijk iedere dag wel het zelfde eet en 1x per week een cheat dag heb
ik train 6 tot 7x in de week atm 6x
dag 1: rug dag 2: loopband 5km per uur berg 15% helling 30 tot 45 min
dag 3: borst dag 4: loopband 5km per uur berg 15% helling 30 tot 45 min
dag 5: schuinen buik spieren/rug dag 6:loopband 5km per uur berg 15% helling 30 tot 45 min
soms wissel ik de loopband af maar meestal ga ik door tot minimaal 350kcal verbrand volgens machine en dat is meestal pas na dik een 30 min.
hoop dat dit genoeg info is fire away alvast bedankt voor alle info die ik krijg!

*2500 is ook maar een gok, reken even je onderhoud uit op het internet. (vb: