ONE M7
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
hallo iedereen,
Ik ga nu alweer een tijdje intensief naar de sportschool en doe daar alleen kracht. Toen ik begon in juni was ik 69 kilo ondertussen is dit 74,5 kg geworden. Ben ook redelijk droog vetpercentage is 10-11%. Mijn doel is om zo snel mogelijk spiermassa op te bouwen en hier heb ik een voedingsschema voor gemaakt. mijn vraag was wat jullie er van vinden.
Ontbijt:
2 volkoren boterhammen met pindakaas
1 banaan en een bak yoghurt met muesli erdoorheen
(op zondag een ei ipv de yoghurt)
tussendoor 1:
volkoren boterham met pindakaas en een volkoren boterham met kipfilet
Lunch:
1 volkoren boterham met pindakaas
2 boterhammen met 200g kipfilet. (de overige plakjes eet ik los op, vind ik heerlijk)
(op zaterdag met een ei erbij)
tussendoor 2:
1 appel
cracker met pindakaas
Avondeten:
wat de pot schaft. Dit is wel gezond omdat mn ouders ook gezond eten. Vaak zijn het groente met aardappelen en vlees of een rijstgerecht met kip.
training
na training:
500g magere kwark met muesli
200g kipfilet
TOTAAL: 2600 kcal
38% eiwit 195g
15% vet 75g
47% koolhydraat 250g
Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en of jullie evntuele aanvullingen hebben
Ik ga nu alweer een tijdje intensief naar de sportschool en doe daar alleen kracht. Toen ik begon in juni was ik 69 kilo ondertussen is dit 74,5 kg geworden. Ben ook redelijk droog vetpercentage is 10-11%. Mijn doel is om zo snel mogelijk spiermassa op te bouwen en hier heb ik een voedingsschema voor gemaakt. mijn vraag was wat jullie er van vinden.
Ontbijt:
2 volkoren boterhammen met pindakaas
1 banaan en een bak yoghurt met muesli erdoorheen
(op zondag een ei ipv de yoghurt)
tussendoor 1:
volkoren boterham met pindakaas en een volkoren boterham met kipfilet
Lunch:
1 volkoren boterham met pindakaas
2 boterhammen met 200g kipfilet. (de overige plakjes eet ik los op, vind ik heerlijk)
(op zaterdag met een ei erbij)
tussendoor 2:
1 appel
cracker met pindakaas
Avondeten:
wat de pot schaft. Dit is wel gezond omdat mn ouders ook gezond eten. Vaak zijn het groente met aardappelen en vlees of een rijstgerecht met kip.
training
na training:
500g magere kwark met muesli
200g kipfilet
TOTAAL: 2600 kcal
38% eiwit 195g
15% vet 75g
47% koolhydraat 250g
Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en of jullie evntuele aanvullingen hebben
Laatst bewerkt: