Fitness Seller

Voedingsschema Cutten SIX PACK!

nicknick90

Cool Novice
Waardering
0
Beste Leden,

194cm
84kg
bf: 14 %
KT: 5 x per week
CT: 5 X per week 30 min crosstrainen aansluitend aan KT

Mijn onderhoud ligt op 3000 kcal inclusief sporttoeslag e.d
Mijn doel is cutten en zoals de titel al zegt ook is de onderste abs tevoorschijn laten komen i.p.v alleen de bovenste 4

Hier mijn voedingsschema in Excel alles uitgerekend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super graag jullie commentaat/reacties/verbeteringen e.d

Bedankt!

P.S naast het voedingsschema drink ik nog zo'n tig liter water en neem elke ochtend een visolie tablet + vitamine C + Multi Vitamin

8 maaltijden is best veel, persoonlijk houd ik het meestal op 6, maar je moet pakken wat je zelf fijn vindt.
Ik zit te twijfelen of filet american nou wel een good cut product is, als ik het eet voel ik me minder droog. Ook is je onbijt best mager, ik zou wat meer langzame koolydraten daar in gooien.

Sommige producten heb ik andere waardes voor (bijv kwark 500 gram: 37 eiwitten, 22 koolydraten en 240 cal). Ik neem aan dat je wel de juiste waarde heb gepakt voor alles en dat het gewoon verschilt in merk..

Succes in de cut.

banaan 's ochtends zou ik in de middag nemen, in de ochtend val je het makkelijkste af en zou ik proberen kh laag te houden.
pindakaas schrappen en vervangen door kip of kalkoenfilet als beleg, na verloop van tijd kun je jezelf harder korten door die boterhammen te vervangen door rijstwafels met kipfilet.
's avonds zit goed in elkaar, als je gaat trainen zou ik daar niet lager mee gaan.
alstjeblieft.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, de banaan dus niet nemen in de ochtend, wat is dan een goede koolhydraatbron om te eten als ontbijt? De kwark die ik eet is Biogare Magere Kwark

Dus ongeveer 1 maand voor de zomervakantie :D de koolhydraten nog meer verminderen door zoals hierboven al gezegt werd brood vervangen door rijstwafels.

Kun je uiteindelijk ook nog de rijst eruit halen en alleen kipfilet eten of heb je die koolhydraten wel nodig

THNX!

Laatst bewerkt:
Oke, de banaan dus niet nemen in de ochtend, wat is dan een goede koolhydraatbron om te eten als ontbijt? De kwark die ik eet is Biogare Magere Kwark

Dus ongeveer 1 maand voor de zomervakantie :D de koolhydraten nog meer verminderen door zoals hierboven al gezegt werd brood vervangen door rijstwafels.

Kun je uiteindelijk ook nog de rijst eruit halen en alleen kipfilet eten of heb je die koolhydraten wel nodig

THNX!

je hebt nog wel kh nodig als je de dag verticaal wil uitzingen :D.
ik neem 's ochtends om 7.00u een halve liter melk met 20/30 gram brinta en 30 gram whey.
Daarna pak ik om 10.00 weer wat kh's, paar rijstwafels met 100 g kipfilet.
rijst minderen dus, niet helemaal eruit halen , als je gaat trainen heb je kh's nodig.
belangrijk is om door te proberen je balans te vinden in voeding.

Dan misshien maar de rijst eruit halen om 14:00 en 16:00, Ik dacht eigenlijk dat je in elke maaltijd alles moest laten terug komen e/k/v maar dan de rijst er ook maar uit!

Banaan wel in de ochtend nemen, vulje je leverglycogeen aan, je hebt de hele nacht geen kh gehad dus je mag best wat nemen. In de middag zouden de snelle kh van een banaan meer kwaad doen dan in de ochtend

Idd, maar ik zou die banaan er sowieso uithalen als je cut! Ook niet in de middag nemen. Je moet je brood ook niet vervangen door rijstwafels. Daar zit niks in en het vult ook nog niet eens!

Oke , ik zou idd op rijstewafels geen hele dagen kunnen leven :) . Hoe houden mensen dat anabolisch dieet vol man met zo weinig koolhydraten he !

Nog Meer mensen op of aanmerkingen :)

Waarom 2 x 50 gram groente. Ik zou veel meer nemen, groente is heel goed voor je en bevat amper calorieen, ik eet nu 400 gram groente in de cut. Er zitten vezels in waardoor je minder honger hebt dus je houd het ook nog langer vol. Dus vreten die groente er zitten alleen voordelen aan imo!!

Yup mee eens,

ik bak zo;n kant en klare zak van de AH van 400 gram in beetje olijfolie, lekker knapperig. Kan ik 2 maaltijd mee vullen!

De groenten omhoog.... ik ben al niet zo'n liefhebber van groente en men verteld dat je geen dingen moet eten die je tegenstaan dan wordt het cutten alleen maar moeilijker, vandaar toch een beetje groente maar niet te veel :D

onzin, gewoon vreten man, Er zijn tig lekkere varianten van de AH, beetje olijfolie in de wok, kippetje erbij en eten maar!

Idd, maar ik zou die banaan er sowieso uithalen als je cut! Ook niet in de middag nemen. Je moet je brood ook niet vervangen door rijstwafels. Daar zit niks in en het vult ook nog niet eens!

rijstwafels zit niets in? Oke ze vullen niet zoals brood, maar tis een goede toevoeging voor je kh's en passen wel degelijk in een cut.

Oke , ik zou idd op rijstewafels geen hele dagen kunnen leven :) . Hoe houden mensen dat anabolisch dieet vol man met zo weinig koolhydraten he !

Dat anabolische dieet is ook crap, je kunt beter in je cut rustig beginnen met een redelijk aantal kh's en t merendeel van de vetverbranding regelen via cardio. Dan na een tijdje als je wat meer resultaat wilt kun je dingen doen zoals lowcarben doordeweeks of carb cyclen.

ach hoeveel KH krijg je daarvan binnen van een rijstwafel, die dingen wegen 10 gram each. Dan moet je het hele pak op eten wil je zover komen :S als een paar boterhammen. Dan krijg je gelijk een pak zout binnen :S. Maarja iedereen moet het zelf weten.

Bedankt voor de reactie's , dus op de puntjes die hierboven zijn genoemd na ziet het schema er wel aardig uit?? .... :)

zie 07:30 en 10:00.......... niet goed dus denk ik.......

Terug
Naar boven