Fitness Seller

Voedingsschema Cutten SIX PACK!

7:30 dat is toch geen ontbijt man, 1 banaan :S
gooi er 60 gram brinta in ofzo

Nick, hoe lang ben je van plan dit schema te gaan volgen? Gewoon nieuwschierig..

gast ik zou als ik jou was nog eff meer gainen. 85kg bij 195 cm en dan gaan cutten lijkt me geen slim idee

• Topic Starter Topic Starter
Eind maart ga ik op vakantie........ ik zou het wel makkelijk kunnen volhouden de voeding die erin verwekt is staat me niet tegen dus.....

Vanwaar deze interersse...

Ben gisteren begonnen met een cutschema. Het lijkt toevallig op jouw schema (alhoewel ik 6 x eet ipv 8 x). Ik wil mijn schema vier tot vijf weken gaan volhouden afhankelijk van de resultaten maar vroeg me af of jij met het schema een vaste planning in je hoofd hebt.

Vandaar de interesse ;)

Mijn stats: 105kg, 1.95cm, 22% bf

gast ik zou als ik jou was nog eff meer gainen. 85kg bij 195 cm en dan gaan cutten lijkt me geen slim idee

Je heb idd gelijk betreft lenge gewicht maar na de vakantie ga ik bulken als een gek en nu wil ik dan gewoon strak op vakantie en niet met een buikje :D

Ben gisteren begonnen met een cutschema. Het lijkt toevallig op jouw schema (alhoewel ik 6 x eet ipv 8 x). Ik wil mijn schema vier tot vijf weken gaan volhouden afhankelijk van de resultaten maar vroeg me af of jij met het schema een vaste planning in je hoofd hebt.

Vandaar de interesse ;)

Mijn stats: 105kg, 1.95cm, 22% bf

Jij heb i.i.v het gewicht wat ik ook wel zou willen bereiken met dezelfde lengte als ik . post anders is je voedingsschema ben wel beniewd :D

Ik houd het vol totdat ik op vakantie ben geweest en erna bulken en op naar de 100 kilo !

Terug
Naar boven