XXL Nutrition

voedingsschema cutten

homemix25

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
77kg
Ik wil het trainen meer en meer serieuzer gaan nemen en een goed voedingsschema is dan essentieel. Op dit moment probeer ik zoveel mogelijk vet weg te trainen met behoud van spieren natuurlijk. Ik heb wat nieuwe maaltijden voor mezelf gemaakt, waar ik voorheen de hele dag door brood at met een avondmaaltijd. In het nieuwe schema ontbijt ik met kwark en eet ik smiddags wat brood en een salade. Avondeten blijft wat de pot schaft. De shakes staan nu in de avond maar die neem ik afhankelijk van het sporten. 1 na het sporten en 1 voor het slapen. De hapjes tussendoor als een appel bijvoorbeeld staan niet in het schema. Wie kan mij met advies beter de goede kant op sturen?

Lengte: 180cm
Gewicht: 76kg
Vetpercentage: +/- 15%
Onderhoud: 2736kcal
Cutten: +/2463kcal

EDIT: zelf het voedingsschema toch maar even aangepast na wat sticky's doorgelezen te hebben. zie wel dat ik nog steeds te weinig Kcal binnen krijg. Hoe zou ik dit aan kunnen vullen? ( bijlage voeding2)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
even wat aangepast .. kijk maar.
je kon meer vetten hebben!
pindakaas/olijfolie..
en vooral je avondmaal mocht groter.. was echt een heel klein maaltje...

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je aanpassingen en tips! zal deze meenemen in mijn voeding.

hey allemaal! hier mijn eerste post :)

Ik heb net de schema gedownload, waarvoor DANK want was er al zo lang naar op zoek.. Nu had ik een vraagje erover.. hoe kan je producten toevoegen aan de lijst van te kiezen producten bij iedere maaltijd.. Ik drink bijvoorbeeld geen melk, maar amandel- en hazelnootmelk.. En ook ei-eiwitten van elite of ON .. verder, kan ik niet uiten hoe blij ik ben met jullie schema! thanks!

hey allemaal! hier mijn eerste post :)

Ik heb net de schema gedownload, waarvoor DANK want was er al zo lang naar op zoek.. Nu had ik een vraagje erover.. hoe kan je producten toevoegen aan de lijst van te kiezen producten bij iedere maaltijd.. Ik drink bijvoorbeeld geen melk, maar amandel- en hazelnootmelk.. En ook ei-eiwitten van elite of ON .. verder, kan ik niet uiten hoe blij ik ben met jullie schema! thanks!

Ga naar het tabblad "calorietabel" en je vindt er alles was je nodig hebt.
Maak wel ff je eigen topic aan, je hoeft dit niet te bumpen

Terug
Naar boven