Ik wil het trainen meer en meer serieuzer gaan nemen en een goed voedingsschema is dan essentieel. Op dit moment probeer ik zoveel mogelijk vet weg te trainen met behoud van spieren natuurlijk. Ik heb wat nieuwe maaltijden voor mezelf gemaakt, waar ik voorheen de hele dag door brood at met een avondmaaltijd. In het nieuwe schema ontbijt ik met kwark en eet ik smiddags wat brood en een salade. Avondeten blijft wat de pot schaft. De shakes staan nu in de avond maar die neem ik afhankelijk van het sporten. 1 na het sporten en 1 voor het slapen. De hapjes tussendoor als een appel bijvoorbeeld staan niet in het schema. Wie kan mij met advies beter de goede kant op sturen?
Lengte: 180cm
Gewicht: 76kg
Vetpercentage: +/- 15%
Onderhoud: 2736kcal
Cutten: +/2463kcal
EDIT: zelf het voedingsschema toch maar even aangepast na wat sticky's doorgelezen te hebben. zie wel dat ik nog steeds te weinig Kcal binnen krijg. Hoe zou ik dit aan kunnen vullen? ( bijlage voeding2)
Lengte: 180cm
Gewicht: 76kg
Vetpercentage: +/- 15%
Onderhoud: 2736kcal
Cutten: +/2463kcal
EDIT: zelf het voedingsschema toch maar even aangepast na wat sticky's doorgelezen te hebben. zie wel dat ik nog steeds te weinig Kcal binnen krijg. Hoe zou ik dit aan kunnen vullen? ( bijlage voeding2)
Bijlagen
Laatst bewerkt: