Hoi,
Ik ben 21 jaar en al een tijdje bezig met krachttraining maar zou het nu graag serieuzer aan willen pakken.
Vandaar dus dat ik nu ook bezig ben geweest met een voedingsschema.
Stats voor zover bekend ;-)
21 jaar
94 kg
191
12/14% volgens body en fitshop schuifdingetje
Ik merk nu ik 4 dagen per week probeer heen te gaan mijn lichaam vraagt om betere voeding, niet zo gek natuurlijk.
Het schema is al een eind op weg alleen zit ik met de vraag welke caloriebehoefte moet ik nou gebruiken.
Fitnessjunk.nl of die van dbb? maakt nogal verschil
nog paar vraagjes:
- Boter op brood?
- Kaas? (jonge/oude) tosti voor de afwisseling misschien?
- caloriebehoefte rustdag hetzelfde als op trainingsdag (ander schema)?
- Wat drinken jullie (toch niet de hele dag water)?
- Hoeveel gram voor brinta is een portie?
- Is elke dag een ander voedingsschema of blijven de meesten 5/7 dagen per week hetzelfde eten.
- Ik heb er best wel veel koolhydraten in zitten, is er iets te vervangen wat eiwit en vet oplevert?
- link naar voorbeeld voedingsschemas? waar ik eten uit kan halen?
PS... sorry voor de best wel lange lijst maar heb ze niet tussen de stickys kunnen vinden, of ik moest naar elite toe gaan waar ik niet op geabonneerd ben.
Ik ben 21 jaar en al een tijdje bezig met krachttraining maar zou het nu graag serieuzer aan willen pakken.
Vandaar dus dat ik nu ook bezig ben geweest met een voedingsschema.
Stats voor zover bekend ;-)
21 jaar
94 kg
191
12/14% volgens body en fitshop schuifdingetje
Ik merk nu ik 4 dagen per week probeer heen te gaan mijn lichaam vraagt om betere voeding, niet zo gek natuurlijk.
Het schema is al een eind op weg alleen zit ik met de vraag welke caloriebehoefte moet ik nou gebruiken.
Fitnessjunk.nl of die van dbb? maakt nogal verschil
nog paar vraagjes:
- Boter op brood?
- Kaas? (jonge/oude) tosti voor de afwisseling misschien?
- caloriebehoefte rustdag hetzelfde als op trainingsdag (ander schema)?
- Wat drinken jullie (toch niet de hele dag water)?
- Hoeveel gram voor brinta is een portie?
- Is elke dag een ander voedingsschema of blijven de meesten 5/7 dagen per week hetzelfde eten.
- Ik heb er best wel veel koolhydraten in zitten, is er iets te vervangen wat eiwit en vet oplevert?
- link naar voorbeeld voedingsschemas? waar ik eten uit kan halen?
PS... sorry voor de best wel lange lijst maar heb ze niet tussen de stickys kunnen vinden, of ik moest naar elite toe gaan waar ik niet op geabonneerd ben.
Bijlagen
Laatst bewerkt:

.
. Vetten zou je eventueel kunnen verhogen met 10 gram.