Golfkeuh5
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 84kg
Dag allemaal
Ik ben al een +/- 4-tal jaartjes bezig met te trainen. (Waarschijnlijk de eerste maandjes totaal verkeerd
).
Mijn collega is een Rus van om en bij de 2 meter groot en heeft 2 jaar stilgelegen, en is sinds een 6-tal maanden weer bezig en staat terug op een dikke 110 kilo, hij bankdrukt weer 150 kg in sets van 6, wat ik op zich een geweldige prestatie vind (Hij leerde mij trainen trouwens, nu nog steeds. ). Bovendien eet hij helemaal anders dan ik, en gaint hij vlug. Ik ben door blijven trainen en ik hang vast op 120 kg bench mijn gewicht schommelt tussen de 79 en 83 kg...
(Even duidelijk: Ik ben tevreden bij mijn voorruitgang die ik t.o.v. mijn vroeger lichaam geboekt heb, maar ik leer graag ook nog bij van de "kenners" onder ons)
==> Misschien een reden om mijn voedingsschema en mijn manier van trainen een keertje te herzien?
Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit en kan je hier downloaden:
http://www.dropbox.com/s/5s1lsmho5m5pic1/Voedingsschema 13 feb.xls
1. Ik weet dat ik erg veel koolhydraten eet, misschien wel teveel? Ik heb me laten wijsmaken dat ik die moet laten zakken tot 250 of dat ik teveel vetmassa aankom, is dit zo Ja/nee?
2. mijn eiwitten kunnen nog een heel stuk omhoog? ik zit aan een 2 gram per lichaamsgewicht, echt slecht is dit niet denk ik maar meer is uiteraard welkom?
3. Zijn er enkele aanvullingen die ik kan doen met relatief veel eiwitten (kwark? Rijswafels?) die niet te prijzig zijn om dagelijks te eten? Ik neem dagelijks al 200gr kipfilet mee + 1 pak kipbeleg normaal.
Ik hoop niet al teveel kritiek te krijgen omdat dit mijn eerst post is enzovoort...
Ik hoop gewoon dat er mensen zijn die me wijzer kunnen maken.
Danku aan de forumleden die me weer goed op weg kunnen helpen!!
Ik ben al een +/- 4-tal jaartjes bezig met te trainen. (Waarschijnlijk de eerste maandjes totaal verkeerd
).Mijn collega is een Rus van om en bij de 2 meter groot en heeft 2 jaar stilgelegen, en is sinds een 6-tal maanden weer bezig en staat terug op een dikke 110 kilo, hij bankdrukt weer 150 kg in sets van 6, wat ik op zich een geweldige prestatie vind (Hij leerde mij trainen trouwens, nu nog steeds. ). Bovendien eet hij helemaal anders dan ik, en gaint hij vlug. Ik ben door blijven trainen en ik hang vast op 120 kg bench mijn gewicht schommelt tussen de 79 en 83 kg...
(Even duidelijk: Ik ben tevreden bij mijn voorruitgang die ik t.o.v. mijn vroeger lichaam geboekt heb, maar ik leer graag ook nog bij van de "kenners" onder ons)
==> Misschien een reden om mijn voedingsschema en mijn manier van trainen een keertje te herzien?
Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit en kan je hier downloaden:
http://www.dropbox.com/s/5s1lsmho5m5pic1/Voedingsschema 13 feb.xls
1. Ik weet dat ik erg veel koolhydraten eet, misschien wel teveel? Ik heb me laten wijsmaken dat ik die moet laten zakken tot 250 of dat ik teveel vetmassa aankom, is dit zo Ja/nee?
2. mijn eiwitten kunnen nog een heel stuk omhoog? ik zit aan een 2 gram per lichaamsgewicht, echt slecht is dit niet denk ik maar meer is uiteraard welkom?
3. Zijn er enkele aanvullingen die ik kan doen met relatief veel eiwitten (kwark? Rijswafels?) die niet te prijzig zijn om dagelijks te eten? Ik neem dagelijks al 200gr kipfilet mee + 1 pak kipbeleg normaal.
Ik hoop niet al teveel kritiek te krijgen omdat dit mijn eerst post is enzovoort...
Ik hoop gewoon dat er mensen zijn die me wijzer kunnen maken.
Danku aan de forumleden die me weer goed op weg kunnen helpen!!

Laatst bewerkt: