XXL Nutrition

Voedingsschema ( met foto )

calculators zijn een guideline, niet een accuraat nummer. Hangt af van persoon tot persoon, hoe actief hij is, hoeveel spier hij heeft. Enige echte manier om je maintenance te weten is om ong een week een bepaald aantal kcal te eten en kijken wat er met je lichaam gebeurt, het aantal kcal die je kiest om dit te doen kan je baseren op zo'n berekening.

+1

Calculators zijn een guideline, niet een accuraat nummer. Hangt af van persoon tot persoon, hoe actief hij is, hoeveel spier hij heeft. Enige echte manier om je maintenance te weten is om ong een week een bepaald aantal kcal te eten en kijken wat er met je lichaam gebeurt, het aantal kcal die je kiest om dit te doen kan je baseren op zo'n berekening.

ofc, maar wel een handige guideline om je kcalbehoefte te vinden. Daar heb je immers geen idee van als je er niet op let. Zoals ik het begreep (begrijp) heeft de topicstarter een willekeurig schema van internet geplukt en gaat die dit nu volgen. Dat slaat natuurlijk nergens op;)

EDIT:
lees in je andere topic dat je 2x in de week squasht en dan ook 3x in de week gaat fitnessen? Dan raad ik je toch wel aan om iets meer te bikken dan 2200cal

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ofc, maar wel een handige guideline om je kcalbehoefte te vinden. Daar heb je immers geen idee van als je er niet op let. Zoals ik het begreep (begrijp) heeft de topicstarter een willekeurig schema van internet geplukt en gaat die dit nu volgen. Dat slaat natuurlijk nergens op;)

EDIT:
lees in je andere topic dat je 2x in de week squasht en dan ook 3x in de week gaat fitnessen? Dan raad ik je toch wel aan om iets meer te bikken dan 2200cal

Die squash doe ik niet meer , maar ik eet indd meer dan 2200 kcal :)

Dan nog, waarom 2200 kcal?
Die iemand dat jou verstaat geeft aan dat 3000 kcal te onderhoud is en je daar 300 tot 500 kcal onder moet zitten om te cutten. Dit is 2700/2500 kcal.

Ik zou wel, zoals al eerder gezegd, je schema zelf maken. Die producten van XXL bevatten misschien meer of minder dan jij eet. Plus de normale producten kunnen een andere hoeveelheid bevatten dan dat jij eet.
Slimste is om de producten die jij wilt te kopen en vanuit daar dus de etiketten over te nemen in excel en van daaruit een schema maken (met je eigen supplementen).

Edit: ik zie nu pas de nieuwe pagina, waarin je zegt dat je meer eet dan 2200 kcal, dus dat stuk kun je negeren (maar laat ik wel staan ivm de rest van mijn post)

Terug
Naar boven