redrik
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb alleen je eerste twee maaltijden bekeken, maar je bereking klopt niet. Je telt ten eerste geen vetten en je telt ook nog eens te weinig Koolhydraten, en dan klopt ook nog niet eens de totale kcal bij hoe je het berekend.
bijvoorbeeld maaltijd 2; 222 kcal., 30 KH en 54 gram eiwit, zowiezo mocht deze verhouding kloppen dan is dat 30 + 54 = 84 x 4kcal = 336 kcal.
maaltijd 2 heb ik juist de kcal van mijn shake meegeteld op dat brood met confituur zal het nu ook wel komen maar hoe kom je op die berekening 84 x 4kcal = 336 kcal ?
---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 14:37 ----------
ik denk dat je voor je gewicht, lengte en VP terwijl je ON bent, te weinig eet... 3198 kcall (als dit goed gerekend is) is bijna mijn onderhoud, en kwa vormaat ben jij groter, dus ik denk dat je sowieso meer moet eten. als je toch lasagne eet, gooi er lekker wat vlees er door heen zodat je wat aan je maaltijd hebt. ik denk dat je wel redelijk wat vet binnen krijgt is handig om deze ook erbij te halen. misschien nog wat nootjes, olijfolie en avocado toevoegen, wat kwark en pindakaas of zo.. dit is naar mijn mening gewoon te weinig om op 500 mg/w te zitten.
er staat bij in mijn eerste post dat dit indrdad te weing is en wat ik er ng zou kunnen bijvoegen