AndroidHealthClinic

Voedingsschema: Verhouding e/k/v/ klopt niet helemaal, hoe V omhoog?

Aplus212

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m89
Massa
83kg
Vetpercentage
9%
Beste allemaal,

Even bijgehouden gisteren hoe en wat ik normaal gesproken eet.

Late shake om 01:30 kwam omdat ik een borrel had die wat langer duurde dan verwacht.

Zoals jullie zien ligt mijn verhouding e/k/v/ niet helemaal goed, zou zoals ik overal lees ongeveer 30/40/30 moeten zijn.

Hoe en wat zou ik kunnen/moeten veranderen om de Vetten wat omhoog te schroeven en Koolhydraten omlaag?

EDIT: Schema is kopie van ander forum-lid, gaat puur om het "Cut" tabje (waarbij het dan weer niet om een Cut gaat). Bulk tabje is niet van mij

Bijlagen

Laatst bewerkt:
3658kcal om te cutten? You sure?

Een eenvoudige manier om je vetten te verhogen is het toevoegen van noten, zoals walnoten, paranoten, hazelnoten, amandelen, ...! Ook erg handig tegen lekkere trek.
Doordat ze zoveel vet bevatten, leveren ze ook veel kcal, dus misschien moet je dan even ergens anders op beknibbelen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
3658kcal om te cutten? You sure?

Oh dat is een foutje, had het schema van iemand anders gepakt en dat helemaal voor mezelf aangepast. Bulk tabje is dus ook niet van mij!

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 14:01 ----------

Een eenvoudige manier om je vetten te verhogen is het toevoegen van noten, zoals walnoten, paranoten, hazelnoten, amandelen, ...! Ook erg handig tegen lekkere trek.
Doordat ze zoveel vet bevatten, leveren ze ook veel kcal, dus misschien moet je dan even ergens anders op beknibbelen.

Waar kopen jullie die dan? Bij de AH heb je voor 3 euro zo'n miezerig bakje amandelen, kan je niet ergens bulkverpakkingen kopen?

Oh dat is een foutje, had het schema van iemand anders gepakt en dat helemaal voor mezelf aangepast. Bulk tabje is dus ook niet van mij!

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 14:01 ----------

Waar kopen jullie die dan? Bij de AH heb je voor 3 euro zo'n miezerig bakje amandelen, kan je niet ergens bulkverpakkingen kopen?

koop gewoon ongezouten cashewnoten bij de aldi :)
€3,25 voor 300 gram, 1 portie is 30 gram is dus goed voor 10 dagen!
ben je voor €9,75 per maand klaar!

ongezouten pinda's kosten ook maar €5,50/kg

Avocado's, gezonde vetten en ook nog eens lekker man!

Ik koop ze bij de kaasboer, een kilo notenmix kost dan ongeveer 18-20 euro. ik doe daar ongeveer 3 weken mee. Het is een vrij dure bezigheid, zeker. Alles bij elkaar opgeteld loopt het in de papieren: whey/casseine, zo nu en dan een multivit, omega-3, cacao en noten hehe

Terug
Naar boven