Bertjan1991
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 68kg
Hallo,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en dacht nu ook maar eens een voedingsschema te maken.
Ik ben sinds een aantal weken aan het krachttrainen met losse gewichten en ben van plan om te gaan sporten volgens het schema van startening strengt rippetoe.
Ik ga 3 dagen per week sporten, dat doe ik nu overigens ook al.
Gezien ik de laatste tijd erg ben afgevallen door ziek zijn etc wil ik ook graag aankomen. Ik zat altijd rond de 72 kg maar ben nu 66kg.
Via wat berekeningen enzo die ik via dit forum kwam heb ik mijn benodigde calorieen enzo berekend.
Dit staat allemaal in het schema.
Graag hoor ik van jullie of dit een realistisch en gezond schema is.
Ik heb het erg gebasseerd op wat ik nu al eet en wat ik zou kunnen eten.
De shakes zijn de waight gainers van Body en fit, de Perfect muscle shake. Deze heb ik op advies aangeschaft.
Bijgevoegd: voedingsschema en trainingsschema.
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en dacht nu ook maar eens een voedingsschema te maken.
Ik ben sinds een aantal weken aan het krachttrainen met losse gewichten en ben van plan om te gaan sporten volgens het schema van startening strengt rippetoe.
Ik ga 3 dagen per week sporten, dat doe ik nu overigens ook al.
Gezien ik de laatste tijd erg ben afgevallen door ziek zijn etc wil ik ook graag aankomen. Ik zat altijd rond de 72 kg maar ben nu 66kg.
Via wat berekeningen enzo die ik via dit forum kwam heb ik mijn benodigde calorieen enzo berekend.
Dit staat allemaal in het schema.
Graag hoor ik van jullie of dit een realistisch en gezond schema is.
Ik heb het erg gebasseerd op wat ik nu al eet en wat ik zou kunnen eten.
De shakes zijn de waight gainers van Body en fit, de Perfect muscle shake. Deze heb ik op advies aangeschaft.
Bijgevoegd: voedingsschema en trainingsschema.

Let goed op je uitvoering bro, anders kun je er weleens over een paar jaar achterkomen dat je de helft van die epische oefeningen niet meer kunt doen door een blijvende blessure :_((