AndroidHealthClinic

Voedingsschema

Anoniem89

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Als ik zo alles hier bekijk hoe mensen hun voedingsschema opstellen, lijkt het juist of iedereen feitelijk 7 dagen hetzelfde eten? Ik weet niet of ik dit misbegrijp :p, maar is dit de bedoeling ofzo? Want ik zou echt niet 2 maanden lang hetzelfde elke dag kunnen eten :eek:

Het gaat erom dat je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt, en je mag best varieren, alleen maar goed! (Zo lang je goed van alles binnen krijgt)

Echter in de bulk hoeft het allemaal niet precies te zijn, een keer 100kcal meer is niet zo'n probleem

Wat ik overdag eet is eigenlijk wel elke dag hetzelfde (smorgens ontbijt melk met brinta en whey) en overdag brood met kipfilet en pindakaas

Ik eet toch sowieso brood overdag dus dat is geen probleem, avond eten is wat de pot schaft en dat is wel heel erg divers... En dat is toch je hoofdmaaltijd en breekt het wel

Als jij gewoon weet hoeveel voedingsstoffen elke maaltijd heeft kan jij gerust wisselen dus :) (Moet je even handig in worden!! En nogmaals... in de bulk is het niet super precies!!)

Variatie is de basis voor een gezond dieet.

• Topic Starter Topic Starter
Ha oké ^^. Ja ik ben van plan om mijn eerste voedingsschema (cut) te gaan maken, en vond het gewoon gek. En ja, 's avonds is het voor mij ook gewoon eten wat de pot schaft, dus word wel moeilijk om in te schatten vind ik want je moet toch wel 1 maaltijd kiezen die je beetje als standaard kiest voor het avondeten qua calorieën

Ha oké ^^. Ja ik ben van plan om mijn eerste voedingsschema (cut) te gaan maken, en vond het gewoon gek. En ja, 's avonds is het voor mij ook gewoon eten wat de pot schaft, dus word wel moeilijk om in te schatten vind ik want je moet toch wel 1 maaltijd kiezen die je beetje als standaard kiest voor het avondeten qua calorieën

Kijk anders hier eens, http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/avondmaal-pot-schaft-237729/

Bij cut is het natuurlijk wel veeeel belangrijker dat je weet hoeveel kcal je hebt per maaltijd maar dat is toch echt grotendeels zelf uitzoeken en toewijding!!

Terug
Naar boven