AndroidHealthClinic

Voedingsschema

MickG

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
7,30
ca 70gram brinta in koude halfvolle melk+ banaan ( op rustdagen Megagrow shake erbij)

9,50
2 boterhammen pindakaas/kipfilet

11,30
3 boterhammen pindakaas/kipfilet

13,20
2 boterhammen pindakaas/kipfilet

15,30
heel blikje tonijn in water + 300ml halfvolle melk

18,00
wat de pot schaft( pasta's, aardappelen, vlees etc.)

19.00 trainen

half 9/9 uur post workout shake mega grow

voor het slapen gaan 500gram magere konings kwark gemengd in magere yoghurt omdat ik het anders niet weg krijg

gedurende de hele dag ongeveer 3a 4 liter water. en bij dorst melk, totaal melk ongeveer halve liter.

vind het vooral moeilijk om eiwitrijk te eten tijdens mijn school, zoals jullie zien alleen boterhammen, tips voro voeding tijdens school??

Groetjes Mick

Niets op aan te merken. Perfectie tot in de puntjes. Ik zou alleen om half 4 's nachts nog wat eten, liefst kwark ofzo anders breek je spieren af!

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik ga meestal rond half 11 slapen betekent dat, dat ik tot half 6 caseine aanvoer heb van mijn kwark? en dus ongeveer 1,5uur zonder eiwit slaap. Bedankt voor de positieve reactie! is het eiwit gehalte ook hoog genoeg of hebben jullie tips om het wat op te krikken, ik denk vooral dat de eiwit gehaltes tussen 10 uur en 3 uur wat laag zijn omdat ik op school weinig andere dingen kan eten als brood. Tips??

Bedankt !!

iemand nog tips aub?? heb nog veeeeel te leren en wil ofcourse de best mogelijke resultaten behalen! :)

Ik neem elke dag amandelnoten mee naar school ;)

noten heb ik vaker voorbij zien komen is dit echt zon goed voedingsmiddel? zit er niet belachelijk veel vet in?? Bedankt

Ik neem meestal een 300gr zak chips mee, groei daar hard van en hoef niet eens zo hard te trainen om aan te komen in gewicht ;)

Terug
Naar boven