AndroidHealthClinic

Voedingsschema

imation

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
77kg
Hallo,

ik ben sinds deze week begonnen krachttrainingen. Ik ga 3 á 4 keer per week naar de sportschool, maar omdat ik het direct goed wil aanpakken, is het naar mijn idee verstandig om ook maar een voedingsschema te maken.

Maarrrrrr....... HOE?! ik sta smorgens om 7 uur op, en ik heb geen idee wat nou goed is om te eten en wat nou juist weer net niet!
Heeft iemand wat tips ? Ik heb al het een en ander gelezen op het forum, maar daar kon ik niet echt iets persoonlijks vandaan halen, Graag hulp!

Iets persoonlijks?

• Topic Starter Topic Starter
Ohh sorry! Stom gwn vergeten :S

1,83m
77kg

heb pauze op me werk van:

10:00
11:30

12:30
13:00

15:00
15:15

Als je meer wilt weten, just ask it me!

Dus je denkt dat je wat tijden op kan geven en wat getalletjes en dat wij dan een hapklaar schema uitpoepen?

hoor je mij dat zeggen ? ik ben nieuw in dit hele gebeuren! ik weet toch niet welke info jij over mij nodig hebt ?

Het idee is dat mensen hier rondkijken, zich verdiepen in de materie en dan iets in elkaar puzzelen. Vervolgens volgt daarop feedback als je dat wenst. We zijn geen voedingsconsulenten.

Okay maak eerst eens duidelijk wat je wil...
met jou stats lijkt me dat je wil gaan bulken, reken je onderhoud uit en ga daar 500 kcal boven zitten.

Ik ben met krachttraining begonnen, omdat ik ik spieren wil kweken. Voornamelijk gaat het mij om de massa. Buikspieren, armspieren, borstspieren, zodat ik er goed en breed uit kom te zien.

Ik ben berijd bepaalde gerechten te gaan maken en om op mijn voeding te gaan letten.
Ik sport 3 á 4 keer per week, hier mij schema: ( al weet ik niet of je daar wat aan hebt ) ::

Squat 3*15
Bent over row 3*15
Bench press 3*15
Pull down 3*15
Militaire press 3*15
Barbell curl 2*15
Push down 2*15
Calf raises 2*15

zijn zoveel herhalingen wel goed voor iemand die massa wil krijgen ?
P.S het is een FB schema

Ik ben met krachttraining begonnen, omdat ik ik spieren wil kweken. Voornamelijk gaat het mij om de massa. Buikspieren, armspieren, borstspieren, zodat ik er goed en breed uit kom te zien.

Ik ben berijd bepaalde gerechten te gaan maken en om op mijn voeding te gaan letten.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven