MuscleMeat

Voedingsschema

Danzell

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
95kg
Beste mensen,

Ik ben nieuw op het forum. Heb al vrij veel gelezen. In elk geval alle stickies. Veel geleerd al.

Ik train al best lang, alleen niet altijd even goed en regelmatig. Sinds een jaar, train ik serieus.4 keer in de week. Het gaat goed, ik kom speirmassa aan en verlies vet. Mijn grote zwakte is eigenlijk, mijn voeding, en vooral dat ik te vet eet. Ik wil geen crash dieet volgen omdat dit jojo effecten oproept en omdat dit de training in de weg gaat staan.

Daarom heb ik nu een voedingsschemagemaakt.

Naast de Fitness training, loop ik hard. Ik doe dit voor de conditie en om af te vallen. Ik wil dit tijdens deze "cut" opvoeren, naar ongeveer 4 keer in de week. Mijn trainingsschema wordt dan hetvolgende.

Maandag
rug, borst en benen en na afloop 20 min HIT conditie
Dinsdag
shouders, biceps en triceps, naar huis, eiwit shake en daarna 60 minuten hardlopen
woensdag
60 minuten hardlopen
donderdag
vrijdag
shouders, biceps en triceps, naar huis, eiwit shake en daarna 60 minuten hardlopen
Zaterdag
rust
Zondag
60 minuten hardlopen

Ik heb mijn basis behoefte kcal uitgerekent, dat komt op 3500 kcal.
Mijn voedingsschema welk ik heb bijgevoegd, komt op 3000 kcal per dag.

Aangezien ik nieuw ben, zou ik heel graag jullie mening horen.

Bijlagen

Beste mensen,

Ik ben nieuw op het forum. Heb al vrij veel gelezen. In elk geval alle stickies. Veel geleerd al.

Ik train al best lang, alleen niet altijd even goed en regelmatig. Sinds een jaar, train ik serieus.4 keer in de week. Het gaat goed, ik kom speirmassa aan en verlies vet. Mijn grote zwakte is eigenlijk, mijn voeding, en vooral dat ik te vet eet. Ik wil geen crash dieet volgen omdat dit jojo effecten oproept en omdat dit de training in de weg gaat staan.

Daarom heb ik nu een voedingsschemagemaakt.

Naast de Fitness training, loop ik hard. Ik doe dit voor de conditie en om af te vallen. Ik wil dit tijdens deze "cut" opvoeren, naar ongeveer 4 keer in de week. Mijn trainingsschema wordt dan hetvolgende.

Maandag
Dinsdag
woensdag
60 minuten hardlopen
donderdag
vrijdag
Zaterdag
rust
Zondag
60 minuten hardlopen

Ik heb mijn basis behoefte kcal uitgerekent, dat komt op 3500 kcal.
Mijn voedingsschema welk ik heb bijgevoegd, komt op 3000 kcal per dag.

Aangezien ik nieuw ben, zou ik heel graag jullie mening horen.

maandag rug , borst, benen + cardio? succes maar dit gaat niet werken! verspreid de grotere spieren en houdt rekening met de compounds van de dag ervoor.

Je moet je eiwitten veel mee spreiden, bij je avond eten zit je op meer dan 90 gr.
dat is nogal overdreven.
probeer t per maaltijd op ongeveer 30 a 35 gr te houden, dus ook uiteindelijk wat minder op 1 dag.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. Ik ga waarschijnlijk mijn avondeten splitsen, een helft s'middags en een helft gewoon s'avonds.

60 minuten hardlopen met net een shake achter de kiezen lijkt me ook niet echt verstandig aangezien het nogal zwaar op de maag ligt.

Terug
Naar boven